۴۴ سال افتخار/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی خبر داد؛

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره فجر در خراسان جنوبی

«فرخنده» از اکران ۲۱ فیلم به مناسبت چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان خبر داد و گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای خدمت شایسته به مردم به خوبی استفاده و نگذاریم مشکلات و نارسایی‌ها مردم را ناامید کنند.
کد خبر: ۵۷۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶ - 06February 2023

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره فجر در خراسان جنوبی/ اکران ۲۱ فیلم جشنواره در استان«علی فرخنده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور یاد و خاطره رهبر اندیشمندی است که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان و قدرت اراده و همت مردم ایران را در جهان بارور کرد و به ملت ایران عزت داد.

وی گفت: امروز بر همه مسئولان لازم است تا با تداوم راه و آرمان‌های مقدس امام و شهدا، خدمت بی‌شائبه به مردم به عنوان ولی نعمتان واقعی انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرار دهند و در این مسیر نصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را نصب‌العین خود قرار دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: دشمنان همچون چهار دهه گذشته از همه توان و ظرفیت با ابزار ظالمانه‌ای چون تحریم، جنگ اقتصادی و جنگ روانی به دنبال دستیابی به اهداف استعماری خود هستند که رمز پیروزی در این برهه از زمان ایمان و وحدت بین مردم و مسئولان است.

فرخنده با تأکید بر اینکه وحدت، انسجام و همبستگی مردم ایران نقش مهمی در پیروزی و شکل گیری انقلاب اسلامی داشت، عنوان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای خدمت شایسته به مردم به خوبی استفاده و نگذاریم مشکلات و نارسایی‌ها مردم را ناامید کنند.

وی از اکران ۲۱ فیلم به مناسبت چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان خبر داد و گفت: این فیلم‌ها از امروز ۱۷ بهمن در سینما‌های مرکز استان اکران می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه‌های آی‌تیکت (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com) و گیشه هفت (gisheh ۷.ir) بلیت فیلم‌های جشنواره را خریداری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی متذکر شد: ۱۹ فیلم در سانس‌های ۱۵:۳۰، ۱۸ و ۲۰ در سالن سینما فردوسی و ۱۸ فیلم در سانس‌های ۱۶، ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ از سینما بهمن بیرجند اکران خواهند شد.

فرخنده خاطرنشان کرد: فیلم‌های «بعد از رفتن»، «هوک»، «آه سرد»، «عطر آلود»، «کت چرمی»، «جنگل پرتقال»، «شماره ۱۰»، «پرونده باز است»، «هایپاور»، «چرا گریه نمی‌کنی؟»، «سرهنگ ثریا»، «روایت ناتمام سیما»، «هفت بهار نارنج»، «گل‌های باوارده»، «آن‌ها مرا دوست داشتند»، «در آغوش درخت»، «کاپیتان»، «یادگار جنوب»، «غریب»، «اتاقک گلی» و «وابل» در این ایام در سینما بهمن و فردوسی بیرجند اکران می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها