44 سال افتخار / امام جمعه شهرستان بندرترکمن:

موقعیت ایران در خلیج فارس غرور آفرین است

«منصوری» گفت: امروز موقعیت ایران در خلیج فارس غرور آفرین است در حالی است که پیش از انقلاب هیچ حرفی برای گفتن در منطقه نداشتیم.
کد خبر: ۵۷۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰ - 07February 2023

موقعیت ایران در خلیج فارس غرور آفرین است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، حجت الاسلام «محمدصالح منصوری» امام جمعه شهرستان بندرترکمن در آئین متمرکز افتتاح پروژه‌های شهرستان بندر ترکمن اظهار داشت: در طول ۴۴ سال گذشته که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد، دشمنان همواره تلاش دستاوردهای انقلاب را وارونه جلوه داده و چهره افرادی مثل رضا شاه را تطهیر می کنند.

وی بیان کرد: رضا شاه تنها برای مردم کشور خود قلدر بود، اما همین ارتش رضاخانی حتی ۲۴ ساعت هم نتوانست در برابر کشورهای بیگانه نظیر شوروی و انگلیس ایستادگی کند.

امام جمعه شهرستان بندرترکمن ادامه داد :۴۴ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گذشت و علی رغم اینکه در این مدت مورد شدیدترین تحریم‌ها و دشمنی‌های ظالمانه دشمنان قرار گرفت، اما حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن نداد.

منصوری با تاکید اینکه دستاوردهای انقلاب باید برای مردم تبیین شود گفت: امروز موقعیت ایران در خلیج فارس غرور آفرین است در حالی است که پیش از انقلاب هیچ حرفی برای گفتن در منطقه نداشتیم.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی یکی از ابرقدرت‌های نظامی جهان است در صورتی که در قبل از پیروزی انقلاب قدرت ساخت کوچک‌ترین اسلحه را هم نداشت.

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه توزیع امکانات باید در کشور عادلانه باشد افزود: مردم فهیم، متدین و بصیر بندرترکمن همواره قدردان نظام هستند و در اغتشاشات اخیر حامی نظام بودند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار