۴۴ سال افتخار/ معاون بررسی و گفتمان‌سازی بسیج اساتید کشور:

پیروزی در جهاد تبیین نیازمند اقدام جهادی مدیران است

«عبداللهی‌فر» گفت: مدیران برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی که کارآمدی نظام مقدس اسلامی را اثبات می‌کند باید به صورت جهادی تلاش کنند تا در این عرصه نیز پیروز شویم.
کد خبر: ۵۷۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ - 08February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، شورای اداری تربت جام با محوریت راهپیمایی ۲۲ بهمن یادبود شهید غلامرضا فکوری با حضور «حسین عبداللهی‌فر» معاون بررسی و گفتمان‌سازی بسیج اساتید کشور در فرمانداری تربت جام برگزار شد.

عبدالهی‌فر در این نشست با اشاره به اینکه در تهدیدها نباید دچار غفلت شد، اظهارداشت: در جنگ‌ سخت و نیمه‌سخت ملت ایران اسلامی مقابل دشمن ‌ایستاد و در جنگ نرم دشمن قدم‌هایی رو به جلو برداشته که دفاع احساس نمی‌شود.

وی افزود: فضای رسانه‌ای دشمن در ذهن‌ها خطا ایجاد کرده است اما در این مدت مردم‌ متوجه جنگ واقعی دشمن شده‌اند. در جنگ نرم باید مجهز به تجهیزات روز باشیم، دشمن نقاط ضعف ما را می‌داند و از این طریق وارد جنگ ترکیبی شده است.

معاون بررسی و گفتمان‌سازی بسیج اساتید کشور با بیان اینکه دشمن در تهدیدات رسانه‌ای برخی خاکریزها را فتح کرده، ادامه داد: فضای مجازی و رسانه‌ای دشمن تهدید است ولی می‌تواند فرصت هم باشد.

عبداللهی‌فر خاطرنشان کرد: دشمن بعد از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با جنگ ترکیبی و استفاده از تمام توان و قدرت هوشمند، ملت همیشه در صحنه کشورمان را درگیر این جنگ‌ کرده است.

وی بیان داشت: دشمنان در اغتشاشات اخیر از روایت اعتراض، اغتشاش، ورود نیروهای مسلح داعشی، کومله و دمکرات، جنگ سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و جنگ‌ خیابانی استفاده کرد. دشمن ۲۲ سال برنامه‌ریزی کرد و در سال جاری تئوری‌های خود را تست زد. نقشه دشمن در جریان حوادث سال جاری دقیق بود اما در محاسبات دچار اشتباه شد.

 

معاون بررسی و گفتمان‌سازی بسیج اساتید کشور تاکید کرد: در جریان اغتشاشات، ۷۹ کشور باهم هماهنگ شدند، ۳۵ سفارتخانه باهم همکاری داشتند و ۱۱ سرویس جاسوسی آمریکایی جریان را مدیریت می‌کردند و در ۱۷ پایتخت کشورها جلسه برگزار شد، وجه غالب توطئه دشمن در جنگ نرم آتش زدن قرآن، اهانت به ناموس، مسجد و قداست‌شکنی بود.

وی با اشاره به جریان نفوذ تأکیدکرد: یک ضلع بسیار مهم جنگ ترکیبی دشمن نفوذ بود آمریکایی‌ها نمی‌خواهند سایر کشورها از منطقه سود ببرند لذا برای منافع ملت خود تلاش می‌کند.

عبداللهی‌فر در پایان تأکید کرد: مدیران برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی که کارآمدی نظام مقدس اسلامی را اثبات می‌کند باید به صورت جهادی تلاش کنند تا در این عرصه نیز پیروز شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها