۴۴ سال افتخار/ همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛

تجلیل از جامعه ایثارگری روستای محمودآباد

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از خانواده شهدا و ایثارگران شیعه و اهل‌ سنت روستای محمودآباد علیا با حضور رئیس تبلیغات اسلامی تربت جام تجلیل شد.
کد خبر: ۵۷۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲ - 09February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، همزمان با ایام‌الله دهه فجر حجت‌الاسلام «محمد هاشمی» رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران روستای محمودآباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام هاشمی در این دیدار ضمن تجلیل از خانواده شهدا اظهارداشت: شهاد، جانبازان و ایثارگران با علم به اینکه احتمال شهادتشان وجود دارد اما از بهترین سرمایه وجود خود که جانشان بود گذشتند و راهی جبهه‌های نبرد شدند.

وی افزود: والدین شهدا و ایثارگران نیز از فرزندان بخاطر خدا، قرآن، مکتب و انقلاب گذشته‌اند که هنر بسیار بالایی‌ است که هر کسی قادر به این فداکاری نیست.

 رئیس تبلیغات اسلامی تربت جام خاطرنشان کرد: کمترین کاری که مردم و مسئولین در قبال خانواده شهدا و ایثارگران می‌توانند انجام دهند این است که قدردان این عزیزان بوده و خدمات آن‌ها را ارج نهند.

از جامعه ایثارگری روستای محمودآباد شد

هاشمی بیان خدمات انقلاب را تداوم دفاع مقدس دانست و یادآور شد: آنچه از جامعه دینی و مذهبی و ایثارگر امروز درخواست می‌شود بیان دستاوردهای نظام است. دستاوردهایی که در فضای رسانه‌ای توسط غرب، وارونه جلوه داده می‌شود و ما مدام باید به مردم گوشزد کنیم چراکه انسان دچار غفلت می‌شود.

در پایان این دیدار از چهار خانواده شهید و ایثارگر تجلیل شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار