فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

روستاهای فاقد آب رودبار جنوب تا پایان ۱۴۰۲ از نعمت آب برخوردار می‌شوند

«نظری» گفت: در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بیش از ۹۸ روستای فاقد آب شهرستان رودبار تا پایان سال ۱۴۰۲ آبرسانی خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱ - 08February 2023

روستاهای فاقد آب رودبارجنوب تا پایان ۱۴۰۲ از نعمت آب برخوردارمی شوند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین افتتاحیه طرح‌های محرومیت زدایی سپاه در شهرستان رودبار جنوب ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت:در حاشیه روستای کروچان بیش از سه و نیم کیلومتر که در معرض اصلی تهدید سیل بود سیل‌بندها به اتمام رسید. پروژه آبرسانی به سیصد خانوار که از نعمت آب آشامیدنی محروم بودند از آب شرب بهره مند شدند. در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بیش از نود و هفت روستای فاقد آب شهرستان رودبار تا پایان سال ۱۴۰۲ آبرسانی خواهد شد.

سردار نظری خاطر نشان کرد: احیاء چهار رشته قنات در روستاهای رودبار جنوب، که از این تعداد سه تا به طور کامل بایر و بدون آب بود احیا شد. یک باب خانه عالم به کمک خیرین ساخت و به بهره برداری رسید. به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و همکاری کمیته امداد صد چشمه سرویس بهداشتی در روستاهای رودبار جنوب ساخت و به مردم تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: برای ایجاد امنیت مردمی در جای جای شهرستان رودبارجنوب پایگاه بسیج داریم، که پنج پایگاه در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی اتقلاب اسلامی ساخت و افتتاح شد. پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه با بیش از هفتادو نه میلیارد هفتصد میلیون ریال به بهره برداری رسید. روند خدمت رسانی به محرومین در رودبارجنوب، که برخی از نقاط آن کم برخوردار هستند با کمک همه دستگاه‌ها به خصوص گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و سپاه ثارالله و همه دلسوزانی که دغدغه خدمت به همنوعان خود دارند، ادامه خواهد داشت.

با حضور سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز سی سری جهیزیه به همت بسیج سازندگی تهیه و به زوج‌های کم درآمد اهداء شد.

انتهای خبر/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار