۴۴ سال افتخار/ بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت ۲۲ بهمن:

پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخی و سرآغاز دوران جدیدی در تاریخ جهان است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت ۲۲ بهمن ‌بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۷۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ - 09February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، اداره کل حفظ آثار ونشر ارز شهای دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت ۲۲ بهمن ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا اسرا -۸۱

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است.

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که صفحه زرینی را در تاریخ حیات انسان گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، وحدت را در گوش جهانیان طنین‎انداز کردند. پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست یکی از مصلحان تاریخ به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

یوم الله ۲۲ بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی و استقلال را برای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد، در این روز، ملت ایران زیر پرچم وحدت و اطاعت از، ولی فقیه، زنجیره‌های اسارت طاغوت ۲۵۰۰ ساله را فرو ریخته و بیرق اسلام و قرآن را در سرزمین خویش به اهتزاز درآوردند.

بهمن ۵۷ یادآور ایثار و اعتقاد راستین حقیقت جویانی است که از جان و مال خویش گذشتند و در مقابل جور و ستم طاغوتی و دولت‌های استکباری جهان ایستادند و با اراده‌ای آهنین توانستند نظام دست نشانده پهلوی را به زانو در آورند و پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در کشور به اهتزاز درآورند.

پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخی و سرآغاز دوران جدیدی در تاریخ جهان است، این انقلاب پایان دوران فرودستی و تحقیر شرق و دنیای اسلام در برابر استعمار و سلطه‌گری غرب و شروع بیداری، خودباوری و بازگشت به خویشتن اسلامی مسلمانان بود. در این ۴۴ سال که از عمر این انقلاب می‌گذرد نه تنها همه تلاش‌های غرب و هم‌پیمانان منطقه‌ای آن‌ها برای شکست یا تغییر ماهیت و رفتار انقلاب و نظام برخاسته از آن در ایران، بی‌نتیجه ماند، بلکه علاوه بر تثبیت و نهادینه شدن آن در داخل کشور، آثار آن به خارج از مرز‌ها کشیده شد و صدور انقلاب به معنای واقعی یعنی صدور مبانی فکری آن به واقعیت پیوسته است.

دشمن در سال‌های اخیر با اتخاذ راهبرد‌های مختلف در صدد سد کردن مسیر حرکت انقلاب اسلامی و وارد آوردن ضربه به نظام جمهوری اسلامی بوده است؛ اما با بصیرت و مقاومت مردم و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، دسیسه‌های دشمن یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده است. از این رو دشمن با اتکا به عملیات روانی و رسانه‌ای، یک جنگ گسترده ترکیبی را علیه ملت و نظام اسلامی شکل داده است.

انقلاب اسلامی، گفتمانی پدید آورد که ملت ایران در چهار دهه اخیر با خودباوری، عزت ملی و استقلال کامل سیاسی تحت زعامت حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای توانست توطئه‌های گوناگون همچون جنگ تحمیلی، تحریم‌های مستمر، تهدید‌های پیاپی و فتنه‌های عظیم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را یکی پس از دیگری با شکست مواجه سازد و در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری به پیشرفت‌های عظیمی دست یابد و اقتدار خود در تحولات منطقه‌ای و جهانی را به اثبات برساند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در پایان این بیانیه، با تبریک فرارسیدن طلیعه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تکریم و تعظیم به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان والا مقام عرصه‌های دفاع از انقلاب و مقاومت اسلامی و میثاق دوباره با آرمان‌های بلند آنان، بیعت خود با مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را تجدید و ضمن خلق حماسه و ابراز انزجار و تنفر از سیاست‌ها‌ی استکباری استعمار و جنایات رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان و فتنه گران، آمادگی خود را برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار