۴۴ سال افتخار/استاندار همدان:

زنان در دوران دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی داشتند

«قاسمی فرزاد» گفت: نقش زنان در دوران دفاع مقدس نقشی بی‌بدیل بود و زنان منشا حمایت، اثرگذاری و پیشران در نقش آفرینی هستند.
کد خبر: ۵۷۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ - 09February 2023

زنان در دوران دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی نداشتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان امروز (پنج‌شنبه) در اولین کنگره بانوان تاثیرگذار استان همدان استاندار همدان با بیان اینکه بانوان ایران اسلامی در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بسیار نقش آفرین هستند، اظهار داشت: زنان در حفظ و پایداری بنیان خانواده نقشی کلیدی دارند.

وی افزود: به طور حتم اگر نقش زن در خانواده‌ای کمرنگ باشد آن خانواده دچار فروپاشی می‌شود و باید به این نقش اصلی زنان توجه شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی محدودیتی برای زنان قائل نیست و در نقش‌های حساس حضور یافته‌اند، تصریح کرد:  نقش زنان در دوران دفاع مقدس نقشی بی بدیل بود و زنان منشا حمایت، اثرگذاری و پیشران در نقش آفرینی هستند.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از  دانشجویان از قشر بانوان هستند، اضافه کرد: این امر نشانگر نبوغ و استعداد سرشار بانوان است که جمهوری اسلامی به آن توجه کرده است.

استاندار همدان با بیان اینکه ۳۴ درصد از کادر درمان در کشور از بانوان هستند و آنان در دوران کرونا خوش درخشیدند‌، افزود: همچنین ۳۰ درصد از حوزه مدیریت کشور در اختیار بانوان و از مدیران توانمند هستند.

وی بیان داشت: دختران و زنان ایران اسلامی ۸۷۷ مدال ورزشی را کسب کردند و تاکید بر حقوق زنان در قانون اساسی کشور محرز است.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه بانوان به ویژه بانوانی که با تمرین و پشتکار در جامعه حضور دارند، بسیار تاثیر گذارند هستند، متذکر شد: نگاه ما به زن نگاهی تکریمی و تعالی بخش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار