۴۴ سال افتخار/ استاندار گلستان در اولین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار:

توجه به الگوی بانوان تاثیرگذار به عنوان رهبران اجتماعی ضروری است

«زنگانه» گفت: هنر بانوان تاثیرگذار به عنوان رهبران اجتماعی تکثیر این الگو است چرا که این بانوان طلایه‌داران نیمی از جمعیت استان هستند.
کد خبر: ۵۷۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ - 09February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «علی محمد زنگانه» استاندار استان گلستان امروز پنجشنبه ۲۰ بهمن در اولین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار با حضور «منتظری» نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: هنر بانوان تاثیرگذار به عنوان رهبران اجتماعی تکثیر این الگو است چرا که این بانوان طلایه داران نیمی از جمعیت استان هستند.

وی افزود : بیان مشکلات از باب تذکر ارزشمند است اما یقینا ارائه راهکار منجر به بهبود اوضاع می شود.

زنگانه گفت : ۳۱ سند بخشی توسعه ذیل سند استراتژیک استان در حال تدوین است که یکی از آنها در حوزه زنان و خانواده است.

استاندار گلستان تاکید کرد: بانوان در کنار عامل بودن در فعالیت ها ، نقش مطالبه گری داشته باشند.

زنگانه افزود: برنامه ریزی شده که ۱۰ درصد تسهیلات ارزان قیمت به حوزه بانوان تخصیص یابد.

وی ادامه داد: در راستای تمرکز زدایی کارگروه رشد ۸ درصدی به ریاست فرمانداران در شهرستان ها تشکیل شده و توزیع تسهیلات تبصره ۱۶، تبصره ۱۸، تسهیلات ارزان قیمت سفر رییس جمهور و دیگر تسهیلات را مدیریت می کند.

استاندار گلستان تصریح کرد: زنان در انقلاب اسلامی پا به پای مردان نقش آفرین بودند و در استمرار انقلاب و جهاد اقتصادی تاثیر بسزایی داشتند.

زنگانه گفت: گلستان در معرض تهدیدهای بزرگی نظیر خشک شدن خلیج گرگان، تامین ۹۵ درصد آب آشامیدنی از سفره های آب زیر زمینی و امکان فرونشست زمین و بحران تامین آب است که رفع آنها نیازمند همت و مطالبه گری تک تک شهروندان است .

وی یادآور شد: در سال مالی اخیر مجموع اعتبارات استان بیش از ۳ برابر شده و تلاش ما رفع عقب ماندگی های تاریخی است و بهبود وضعیت زیرساخت ها در مسیر توسعه است.

استاندار گلستان افزود: تا کنون ۵۵ درصد لایروبی کانال اصلی آب رسان خلیج گرگان اجرایی شده و برنامه نجات خلیج به سرعت در حال انجام است.

در این جلسه تعدادی از بانوان حاضر به بیان دغدغه‌ها، مشکلات و مسائل خود در حوزه های مختلف کاری با استاندار گلستان پرداختند.

تکثیر الگوی بانوان تاثیرگذار به عنوان رهبران اجتماعی ضروری است

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها