۴۴ سال افتخار/ نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از ولایتمداری است

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان نظام اسلامی ثابت خواهند کرد که همچنان تابع ولایت و دوستدار رهبر معظم انقلاب هستند.
کد خبر: ۵۷۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱ - 09February 2023

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از ولایتمداری استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در آیین افتتاح میدان میوه و تره بار ساری که با حضور «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: نقش نمایندگان مردم مازندران و به ویژه شهر ساری، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و به ویژه فرماندار مرکز مازندران در تکمیل طرح میدان بار میوه و تره بار ساری بر کسی پوشیده نیست و بنده به سهم خودم از این عزیزان قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به تقارن افتتاح میدان میوه و تره باری ساری با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیشنهاد داد که این میدان را به عنوان پایانه میدان میوه و تره بار انقلاب اسلامی نامگذاری شود، چون برای افتتاح این مرکز کار انقلابی صورت گرفته است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه میدان میوه و تره بار ساری باید به عنوان مرکز درآمد حلال باشد و نمازخانه این مکان نیز باید پررونق باشد، از فرماندار مرکز مازندران خواست تا همانند این طرح؛ نسبت به تکمیل نیروگاه زباله سوزی و جاده تکالم به ساری نیز جهادی و انقلابی عمل کند تا این طرح‌های بزرگ نیز در موعد مقرر تکمیل شود.

آیت الله محمدی لائینی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره در پیش بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم با شرکت گسترده در این راهپیمایی علاوه بر حفاظت و پاسداری از ارزش‌ها و دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی، یکبار دیگر به دشمنان نظام اسلامی ثابت خواهند کرد که همچنان تابع ولایت و دوستدار رهبری هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یکبار دیگر وفاداری خود را به نظام، انقلاب، رهبر معظم انقلاب و شهیدان نشان می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها