وزیر کشور مشکلات آب روستایی جزیره قشم را بررسی کرد

وزیر کشور در ادامه سفر به هرمزگان شب گذشته در جزیره قشم حضور یافت و به بررسی مشکلات آب روستایی این منطقه پرداخت.
کد خبر: ۵۷۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ - 10February 2023

وزیر کشور مشکلات آب روستایی جزیره قشم را بررسی کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور شب گذشته در جریان سفر به استان هرمزگان در جزیره قشم حضور یافت.

وزیر کشور با رصد مسائل و مشکلات مردم جزیره قشم، در خصوص مشکل آب در روستا‌های این جزیره، از طریق وزارت نیرو پیگیر رفع سریعتر این مهم شد.

احمد وحیدی سپس با حضور در نشست شورای اداری قشم، درباره اهمیت پیگیری مسائل و مشکلات مردم از سوی مسؤولان، عدالت محوری و حمایت از مظلومان را از جمله شعار‌های اصلی انقلاب اسلامی برشمرد و با تصریح بر این که امروز همه اقوام در ایران اسلامی با یکدیگر همدل و یکدست و استوار بر ارزش‌های والای الهی متحد هستند، خاطرنشان کرد: امروز اگر در نقطه‌ای از این جهان ظلمی صورت گیرد و بشری مظلوم واقع شود، ما وظیفه داریم در حد توان خود حامی مظلوم باشیم.

وزیر کشور با بیان این که انقلاب اسلامی در ۴۴ سال حیاتش، بر شعار‌ها و عقاید خویش استوار باقی مانده است، این مهم را نشانه بالندگی و پویایی انقلاب برشمرد و تصریح کرد: این انقلاب قبل از اینکه یک تحول اجتماعی و سیاسی باشد یک تحول معنوی بود و حفظ و حراست آن نیز در گروی پای بندی به آرمان‌ها است.

وی از جزیره قشم به عنوان پشتوانه ارزشمندی برای تأمین امنیت خلیج فارس و تقویت صلح و ثبات در منطقه یاد کرد و اتحاد و انسجام مردم این جزیره را سبب قوام قدرت دانست و گفت: جمهوری اسلامی در این نقطه حساس همواره به دنبال تامین امنیت و صلح در این منطقه بوده و امروز نیز بر همین مسیر حرکت می‌کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار