۴۴ سال افتخار/ نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگترین فریضه و وظیفه است

آیت‌الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگترین فریضه و وظیفه است، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر عزت و اتحاد ما خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ - 10February 2023

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگترین فریضه و وظیفه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با بیان اینکه امام زمان صدر خلایق و برتر خلایق است، اظهار داشت: امام زمان (عج) صاحب نیکی و تقواست و با تقوایش مورد تمجید قرار می‌گیرد و ما باید این ویژگی را از امام زمان (عج) یاد بگیریم.

وی با گرامی‌داشت شهادت امام موسی بن جعفر (ع) و تبریک ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب با عفو مجرمان عفو پدرانه و مقتدرانه را نشان داد و مراتب رحمت و رافت این پدر بزرگ را شاکریم و امیدواریم کسانی که مورد عفو قرار گرفتند نسبت به این موهبت رهبر معظم انقلاب شکرگزار بوده و جبران گذشته را داشته باشند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه ایران اسلامی از هر جهت قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست، گفت: ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در هر زمینه‌ای رشد کرده است.

وی با بیان اینکه امروز بیش از ۹۰ درصد باسوادتر و از نظر تدین، دینی‌تر هستند، بیان کرد: همچنین در حوزه علم علمی‌تر هستند و ایران اسلامی از نظر توسعه و رفاه و رشد به مراتب رشدیافته‌تر و آبادتر است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه از نظر مردم سالاری و جمهوریت به مراتب مردم سالار‌تر هستند، ادامه داد: از نظر عزت بین المللی عزیزتر، از نظر خیر رسانی به مراتب خیر‌تر از گذشته هستند که نمونه آن را در ایام کرونا و زلزله خوی شاهد بودیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه جامعه خیرین در هر زمینه‌ای شکل گرفته است، اضافه کرد: از نظر جهادی، جهادی‌تر هستند و در زلزله بم، سیل، ساخت و ساز‌ها و خدماتی که انجام دادند را شاهد بودیم، گروه جهادی طلاب در مازندران بیش از ۴ هزار متوفی کرونایی را غسل و کفن کردند.

وی با اشاره به اینکه ایران امروز مقتدر و قوی‌تر از گذشته است و از نظر عاطفی، عاطفی و انسان‌تر و از نظر حماسه و ایثار در اوج است، تصریح کرد: ملت ایران بعد از انقلاب در همه زمینه‌ها زنده شد و حیات و رشد پیدا کرده است.

آیت الله محمدی لائینی با اظهار اینکه انقلاب اسلامی رنج، تهدید، فشار، مصیبت‌ها و تحریم‌ها را پشت سر گذشته است، بیان کرد: به برکت این رنج و سختی و صبر و استقامت امروز به گوهری تابان تبدیل شده است.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه بزرگترین فریضه و وظیفه ما حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است، به سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب در ۲۲ بهمن اشاره و تأکید کرد: انقلاب اسلامی یک چله پرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سرگذاشته است و از اصالت شعارهایش صیانت کرده و وارد مرحله خودپردازی، جامعه پردازی و تمدن سازی شده است.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه انقلاب اسلامی وارد فرایند بزرگ و جهانی ۴۰ ساله دوم شده است، راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک فریضه الهی سیاسی دانست و گفت: دشمن در چند ماه اخیر در خیابان جولان داد و بسیاری از این لشکر شیاطین در زندان‌ها توبه کردند و تبیین شدند.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: حماسه‌ای بزرگتر از حماسه ۹ دی در ۲۲ بهمن خلق خواهد شد و راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر عزت و اتحاد ما خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها