۴۴ سال افتخار/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

بیش از ۵۰ کشور دنیا امروز خواهان خرید تسلیحات ایرانی هستند

سرهنگ «حبیبی» با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی شاهد ظهور و بروز تفکر مقاومت و انقلابی در کشورهای مختلف هستیم، گفت: کشوری که در دوران دفاع مقدس سیم خاردار نداشت امروز از ۵۰ کشور دنیا تقاضای خرید تسلیحات ایرانی می‌باشند که با نبوغ جوانان وطن ساخته شده است.
کد خبر: ۵۷۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴ - 10February 2023

بیش از ۵۰ کشور دنیا امروز خواهان خرید تسلیحات ایرانی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان امروز در مصلی امام خمینی (ره) رشت با گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، سلامت، امنیت و مدافع حرم اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران زمانی به وقوع پیوست که جهان به دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود و ایران در غرب آسیا که برای قدرت‌های بزرگ باعث اهمیت است، ظهور پیدا کرد.

وی با اشاره به حساسیت موقعیت غرب آسیا که حیات خلوت آمریکایی‌ها بوده است، گفت: امام خمینی (ره) در چنین شرایطی سیاست را وارد دین کرد و اجرای تعالیم حیات‌بخش اسلام را به مدل سیاسی جدید در دنیا تبدیل و از همان روز‌ها هم دشمنی‌ها آغاز شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تأکید بر اینکه به اعتراف غربی‌ها برای تقابل با گفتمان اسلام و جلوگیری از گسترش تفکر اسلامی جنگ با مسلمانان را ایجاد کردند، افزود: دشمن از طریق امپراطوری رسانه‌ای هم به دنبال سیاه‌نمایی دستاورد‌ها بود تا اتفاق بزرگ انقلاب را در دنیا کوچک جلوه دهند.

وی با تأکید بر اینکه ما آینده‌ای روشن را در پیش داریم و با شعار ما میتوانیم اتفاقات بزرگ را رقم بزنیم گفت: امروز هفت درصد رشد علمی جهان با وجود تحریم‌های علمی و جلوگیری از ثبت اختراعات ایرانیان، متعلق به ایران اسلامی است و در خصوص پزشکی از ۵۰ کشور جهان در قالب توریسم سلامت به ایران سفر می‌کنند.

حبیبی با بیان اینکه قدرت ایران اسلامی در دفاع مقدس برای جهانیان تثبیت شده است خاطرنشان کرد: کشوری که در دوران دفاع مقدس سیم خاردار نداشت امروز از ۵۰ کشور دنیا تقاضای خرید تسلیحات ایرانی می‌باشند که با نبوغ جوانان وطن ساخته شده است.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی شاهد ظهور و بروز تفکر مقاومت و انقلابی در کشور‌های مختلف هستیم تا در محور اسلام دور هم جمع شوند، افزود: ایالات متحده آمریکا که در ابتدای انقلاب ۴۰ درصد ثروت دنیا در دستان‌شان بود امروز به ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده و همچنین بسیاری از هم‌پیمانان خود را از دست داده است.

حبیبی افزود: ابراهیم زکزاکی چهره‌ای که بعد از دیدار با امام به کشورش برمیگردد و بیش از ۱۰ میلیون شیعه را تربیت و بیش از صد‌ها مدارس و مکاتب اسلامی را راه‌اندازی کرده و این از برکات تفکر انقلاب اسلامی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره مقاومت حزب‌الله یمن در مقابل عربستان سعودی تصریح کرد: بعد از فتوای آیت الله سیستانی بسیج مردمی در عراق شکل گرفته و آینده این کشور نیز از آن این جوانان است که مطالبه آن‌ها خروج مستشاران آمریکایی خواهد بود.

وی با اشاره با ظرفیت مختلف ایران با کشور‌های همسایه و کشور‌های شرق خاطرنشان کرد: کاش به اندازه زمانی که دولت گذشته برای برجام در کشور‌های غربی گذراند صرف کشور‌های همسایه می‌کرد تا از دیپلماسی شرقی دستاورد‌های بیشتری بدست می‌آوردیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه خط راه آهن جنوب به شمال که خواسته مردم گیلان بوده و با وجود کارگروه‌های مختلف، اما همچنان نیاز به فعالیت دارد، گفت: اگر این خط راه آهن محقق شود ما به اندازه فروش نفت می‌توانیم از این خط راه‌آهن درآمد کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز مطالبات جوانان به درستی تشخیص داده و فعالیت کنیم، افزود: ما در مدت کرونا دو سال و نیم مدارس را تعطیل کرده و جوانان را در فضای رهای مجازی تنها گذاشتیم تا آنان از این فضا به کار تشکیلاتی در فضای مجازی روی بیاورند.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان مردم با وجود مشکلات، صف خودی و دشمن را به درستی تشخیص داده و صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده و با بصیرت و هوشیاری همواره نقشه دشمن را به کابوسی ابدی تبدیل کردند.

وی با تأکید بر اینکه راه مقابله با توطئه دشمن تنها خدمت به این مردم فهیم، بصیر و هوشیار است، گفت: مسؤولان بدانند که خدمت به این مردم عزیز رضای الهی را به همراه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها