۴۴ سال افتخار/ رئیس کل دیوان محاسبات کشور:

دیوان محاسبات کل کشور حافظ بیت‌‌المال است

«دستغیب» گفت: دیوان محاسبات کل کشور حافظ بیت‌ المال است و این بار با کمک مردم از بیت‌المال دفاع خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۷۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ - 11February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «سیداحمدرضا دستغیب» رئیس کل دیوان محاسبات کشور امروز در سخنرانی راهپیمایی شکوهمند گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بندرعباس، ضمن تبریک دهه فجر، اظهار داشت: حتما با این مردم خوبی که داریم شرایط بهتر خواهد شد و ما با تکیه بر توان داخلی کارها پیش خواهیم برد چرا که تکیه کردن به دشمنان یک اشتباه بزرگ است.

وی با بیان اینکه کسی که امید به اصلاح امور نداشته باشد صلاحیت قبول مسئولیت‌ در کشور را ندارد، گفت: شکر نعمت ولایت بر همه ما ضروری است و باید به روان امام راحل سلام و درود بفرستیم که عزت را برای ایران به ارمغان آورد و بعد از او چراغ هدایت به دست کسی افتاد که هوا پرست نبود و در خط مقدم دفاع مقدس حضور پیدا کرد و کشتی انقلاب را هدایت کرد.

دستغیب عنوان‌ کرد: آنچه که از مشکلات وجود دارد حاصل عدم توجه به بیانات رهبری است وگرنه اگر بیانات معظم له اجرایی می‌‌شد امروز آثار آن را می‌‌دیدیم.

رئیس کل دیوان محاسبات کشور بیان داشت: ما کشور نداری نیستیم و این کشور به دلیل ثروتی که دارد مورد طمع دشمنان قرار می‌‌گیرد، این موضوع قبل از انقلاب هم بوده است اما کینه‌ آن‌ ها با پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر شد چرا که دستشان از منابع و ثروت ایران کوتاه شد، دشمنی‌ها از زمان امیرکبیر و میرزا کوچک‌خان و‌... وجود داشته ‌و چیز تازه‌‌ای نیست.

وی ادامه داد: در دوران‌‌های گذشته در هر حکومتی ذره‌ ای از خاک ایران جدا شد اما امروز نیروهای مسلح ما محکم ایستاده‌‌اند تا ذره‌ای از خاک ایران به دست بیگانه نیفتد، در چنین شرایطی عده‌‌ای بدخواه می‌ خواهند خود را دلسوز مردم ایران نشان دهند، اگر راست می‌ گویید تحریم‌ ها را لغو کنید.

دستغیب عنوان‌ کرد: دیوان محاسبات کل کشور حافظ بیت‌ المال است و این بار با کمک مردم از بیت‌المال دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد تعرضی به بیت‌المال صورت بگیرد، اخیرا هم در کمیسیون تلفیق مجلس، نمایندگان محترم زمینه نظارت فراگیر را فراهم کرده‌ اند و امیدواریم به تصویب نهایی مجلس برسد، بدانید هیچ کس در فصل نظارتی دیوان محاسبات مصون نیست و هر کس تضییعی در بیت المال انجام دهد حتما باید هم به خداوند، هم به مردم و هم به دستگاه‌های نظارتی حساب پس دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار