۴۴ سال افتخار/ آیت‌الله خاتمی در مراسم ۲۲ بهمن در شیراز:

مهمترین خواست مردم ‌ساخت ایران قوی است

آیت‌الله «خاتمی» گفت: دشمنان به هر دری زدند تا مردم در ۲۲ بهمن به میدان نیایند اما مردم ما در سراسر کشور بار دیگر به میدان آمده و توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشتند و پیام‌های زیادی به دشمن مخابره کردند که مهمترین این پیام‌ها این بود که مردم ما این نظام را دوست دارند و خواهان ساخت ایران قوی هستند.
کد خبر: ۵۷۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ - 11February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، آیت‌الله «سیداحمد خاتمی» امام جمعه موقت تهران ‌امروز در سالروز گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شیراز با بیان اینکه دشمنان به هر دری زدند تا مردم در ۲۲ بهمن به میدان نیایند اما مردم ما در سراسرکشور بار دیگر به میدان آمده و توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشتند اظهار داشت: مراسم امروز پیام‌های زیادی به دشمن مخابره کرد که مهمترین این پیامها این بود که مردم ما این نظام را دوست دارند و خواهان ساخت ایران قوی هستند.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه راهپیمایی امسال هشت پیام برای دشمنان ما داشت تشریح کرد: پیام اول مردم ما که با حضور پرشور خود در راهپیمایی بر آن مهر تایید زدند این بود که مردم ما این نظام اسلامی را می‌خواهند و به آن عشق می‌ورزند.

وی افزود: حضور آحاد مختلف مردم در مراسم امروز دومین پیام ما به دشمن بود و نشان داد که اختلاف عقیده در فروع یک امر طبیعی است اما وحدت در اصول اصل جدایی ناپذیری میان مردم و انقلاب اسلامی ایران بوده و همه مردم ما خواهان ساخت ایران قوی هستند.

خاتمی افزود: تعهد مردم به این نظام به عنوان امری جدا نشدنی از مردم و استوار ماندن بر عهدی که با امامین انقلاب بستند دیگر پیام مراسم امروز بود.

امام جمعه موقت تهران ‌گفت : این انقلاب ساده حاصل نشده و شهدای زیادی در راه انقلاب به شهادت رسیده‌اند که میانگین سنی بیشتر آنان ۱۵ تا ۳۰ سال بوده و در واقع آنها رفتند تا کشور امروز در امنیت و آرامش باشد که البته مردم ایران اسلامی هم امانت‌دار خوبی برای امانت آنان که انقلاب است هستند.

وی با بیان اینکه نسل‌های دوم و سوم انقلاب باید بدانند که شهدا از آنان انتظار دارند که حافظ انقلاب اسلامی ایران باشند افزود:  ولایتمداری پیام دیگری است که حضور مردم در ۲۲ بهمن آن را اعلام کردند و اعلام انزجار از آمریکا و اسرائیل دیگر پیام مراسم امروز بود.

در پایان آیت‌الله خاتمی با تاکید بر این موضوع که مردم سپاه را حامی خود و ضامن امنیت کشور دانسته و خود نیز حامی سپاه هستند گفت: مردم ایران از تمامی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی حمایت کرده و حمایت می‌کنند زیرا امنیت کشور را این نیروها تأمین می‌کنند و دشمنان با ایجاد سازمان‌های مخوف تروریستی مثل داعش در تلاشند تا به ملت بزرگ ایران و سایر ملل اسلامی ضربه بزنند اما موفق نشدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار