نماینده مردم ممسنی در مجلس:

۴۴ سال افتخار/ حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان انقلاب را مأیوس خواهد کرد

انصاری گفت: حضور مردم در صحنه همیشه حضوری تأثیرگذار بوده و کنشگری آنان در لحظه لحظه انقلاب در عرصه‌های مختلف باعث شده که دشمنان مأیوس و دوستان انقلاب خوشحال شوند.
کد خبر: ۵۷۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ - 11February 2023

۴۴ سال افتخار/ حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان انقلاب را مأیوس خواهد کردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مجید انصاری» نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: آنچه که باعث شد انقلاب به پیروزی برسد، حضور مستمر ملت شریف ایران اعم از مرد و زن در سایه رهبری‌های داهیانه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) بود.

انصاری افزود: این حضور پرشور در کنار تعلق قلبی مردم و تفکرات دینی اسلام عزیز، باعث شد که انقلاب به پیروزی برسد. قطعاً حضور مردم در همه صحنه‌های انقلاب و نظام، چه در پیروزی انقلاب، چه در دفاع مقدس، در عرصه‌های اقتصادی و چه در تحریم‌های ظالمانه استکبار و نیز در جنگ ترکیبی که در ماه‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم، بدون حضور آگاهانه و پر شور و مبتنی بر شعور مردم ممکن نبوده و نخواهد بود.

این نماینده مجلس یازدهم تأکید کرد: تأکیدات امامین انقلاب و تأثیر و نقش حضور مردم و اینکه نظام جمهوری اسلامی به یک گفتمان نوین و مبتنی بر ارزش‌های دینی در عین مردم‌سالاری دینی تبدیل شده است، بیانگر این است که ما ضمن اینکه پایبند به ارزش‌های دینی‌مان هستیم، در عین حال حقوق و آزادی‌های عمومی شهروندان را نیز باید تأمین کنیم.

وی تصریح کرد: امروز هم مثل همه ادوار، حضور پررنگ مردم در دهه فجر، به‌ویژه در روز پیروزی انقلاب که باعث شد کشور ما از یک نظام سلطه استبدادی و از زیر یوغ نظام استکباری بیرون آید، لازمه نفی استبداد و استکبار و حفظ استقلال و آزادی موجود در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انصاری خاطرنشان کرد: بی‌شک مشکلات اقتصادی و گاهاً کم‌کاری‌هایی که ما مسئولین انجام دادیم و حق مردم را ادا نکردیم، دِینی است به گردن همه ما، اما مردم بصیر انقلابی، با وجود انتقادات و گلایه‌های فراوانی که ممکن است داشته باشند، عهد ناگسستنی‌شان با نظام و انقلاب را ادا کرده و در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد.

نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وظیفه ما مسئولین است که گوش شنوایی برای انتقادات مردم شریفی که صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند، به‌ویژه طبقات و اقشار آسیب‌پذیر، باشیم، چراکه حضور مردم در صحنه، همیشه حضوری تأثیرگذاربوده و کنشگری آنان در لحظه لحظه انقلاب در عرصه‌های مختلف باعث شده که دشمنان را مأیوس و دوستان انقلاب را خوشحال کنند و بی‌شک، در راهپیمایی امروز نیز شاهد حضور باشکوه همه اقشار ملت ایران، خواهیم بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار