نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی:

امروز جمهوری اسلامی وارد مرحله نقش‌آفرینی جهانی شده است

«دهنوی» گفت: امروز جمهوری اسلامی وارد مرحله نقش‌آفرینی جهانی شده و همین مسئله باعث دشمنی بیشتر استکبار شده است.
کد خبر: ۵۷۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ - 11February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «سید محسن دهنوی» نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی امروز در جشن بزرگ ۴۴‌مین فجر انقلاب در دهدشت از روز ۲۲ بهمن به عنوان روز جلوه قدرت لایزال الهی نام برد و اظهار داشت: ملت ایران با اتکا به خداوند رژیمی را کنار زد که همه دنیا حامی او بودند.

وی افزود: ملت ایران با قدرت لایزال الهی خواسته خود را به کرسی نشاند و انقلاب را بیمه و شرایط منطقه و دنیا را متحول کرد.

دهنوی بیان کرد: دشمن در محاسبات خود فکر می‌کرد انقلاب چند روزی دوام نخواهد آورد اما به کوری چشم آن‌ها امروز در نهایت ناامید شدنشان جشن ۴۴‌مین پیروزی انقلاب را مشاهده می‌کنند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی به تشریح برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: قبل از انقلاب نرخ افراد باسواد تنها ۴۰ درصد بود و امروز آمار افراد باسواد بالای ۹۰ درصد است.

دهنوی خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان قبل از انقلاب سن افراد جامعه ۵۶ سال بود اما اکنون امید به زندگی به ۷۵ سال رسیده و این بیشتر از میانگین نرخ جهانی است.

وی یکی از موارد جهاد تبیین را بیان دستاوردهای انقلاب عنوان و اظهار کرد: دشمن نمی‌خواهد خدمات گفته شود چرا که باز کردن موفقیت‌های جمهوری اسلامی باعث عزت نفس و اعتماد به انقلاب می‌شود.

دهنوی افزود: امروز جمهوری اسلامی وارد مرحله نقش‌آفرینی جهانی شده و همین مسئله باعث دشمنی بیشتر استکبار شده است.

دهنوی متذکر شد: دشمن در حوادث اخیر اتحاد ملت ایران را نشانه گرفته بود اما مردم هوشیارانه اتحاد خود را حفظ کردند و این حضور پرشکوه بهترین مثال برای شکست دشمن است.

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب عنوان و بیان کرد: همان گونه که نقاط قوت را بیان می‌کنیم باید مشکلات را بگوییم و برای برطرف کردن آن‌ها تلاش کنیم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مشکلات شهرستان کهگیلویه از جمله اشتغال، تسریع در مجتمع‌های پتروشیمی، مشکلات آب و کشاورزی و سد‌های این شهرستان با همکاری رئیس مجلس خبر داد و گفت: وظیفه ما پیگیری است و هر چه پیگیری کنیم کم کار کرده‌ایم.

دهنوی بیان کرد: دشمنان انقلاب طی چند ماه اخیر فکر کردند می‌توانند بین مردم تفرقه ایجاد کنند اما امروز حضور شما نقشه دشمن را نقش بر آب کرد و به آمریکا می‌گوییم از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار