«دهه نودی‌ها» پیشگام در راهپیمایی ۲۲ بهمن+ تصاویر

حضور کودکان و نوجوانان دهه نودی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، جلوه‌ای از عشق نسل‌های جدید به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۵۷۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ - 11February 2023

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، حضور اقشار مختلف مردم در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دوباره جلوه‌هایی از حضور مردم در صحنه همچون نهضت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و... را به نمایش گذاشت.

ملت غیور ایران اعم از زن و مرد، و پیر و جوان با حضور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، حماسه‌ای دیگر را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط کردند که در این راستا حضور کودکان و نوجوانان دهه نودی، جلوه‌ای از عشق نسل‌های جدید به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

دختر‌ها و پسر‌های دهه نودی، درحالی که برخی از آن‌ها پرچم‌های سه‌رنگ جمهوری اسلامی ایران، تصاویر امامین انقلاب اسلامی و تصاویر شهدا را در دست داشتند و برخی دیگر نیز پرچم ملی کشورمان را روی صورت خود نقاشی کرده بودند، پابه‌پای بزرگ‌تر‌های خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کردند.

نسل‌های جدید انقلاب اسلامی ایران همچنین در مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، سرود «سلام فرمانده» را زمزمه کردند و با احترام نظامی، به فرمانده خود (امام زمان (عج)) سلام دادند.

دشمنان همواره سعی می‌کنند تا به جامعه القا کنند که نسل‌های جدید به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران پای‌بند نیستند؛ این درحالی است که استقبال نسل‌های جدید از سرود «سلام فرمانده» نشان‌گر ماهیت دروغین القائات دشمن است. همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اخیراً در واکنش به ساختن لطیفه‌های تمسخرآمیز راجع به دهه‌ی هشتادی‌ها، فرمودند: «در گزارش‌ها آمده که در اعتکاف امسال دهه‌ی هشتادی‌ها حدود ۷۰ درصد جمعیّتی بودند که اعتکاف کردند».

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها