۴۴ سال افتخار/

قدردانی استاندار و نماینده ولی فقیه در کردستان از حضور مردم در جشن ۲۲ بهمن

استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با صدور پیام مشترکی از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.
کد خبر: ۵۷۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸ - 12February 2023

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان از حضور مردم در جشن ۲۲ بهمنبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان و حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان، با صدور پیام مشترکی از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

در این پیام آمده است:

حضور معنادار و حماسی مردم کردستان در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگ‌زرین دیگری بر تاریخ افتخارات این سرزمین افزود.

مردم غیور کردستان همواره چه در دوران جنگ تحمیلی و چه پس از آن در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی افتخار آفرین بوده‌اند و امروز در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ افتخار دیگری خلق کردند.

درود بر بصیرت شما مردم کردستان در شرایطی که جریان استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار از هرگونه حربه و توطئه ای برای دلسرد کردن و جدایی مردم از نظام استفاده کرده است، حضور باشکوه شما زنان و مردان با بصیرت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ثابت کرد که پای آرمان‌های امام (ره) و عهد خود با رهبر فرزانه انقلاب ایستاده اید و همه یک صدا و یک دل مهر تائید دیگری بر حقانیت نظام اسلامی زدید.

حضور گرم، همه جانبه و معنادار شما مردم عزیز در همه شهرها و روستاها و نقاط مختلف را در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارج می‌نهیم و سعادت، بهروزی، پیشرفت و آبادانی همه جانبه را برای کردستان و تمام هم استانی‌های عزیز از درگاه ایزد بخشاینده طلب می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار