۴۴ سال افتخار/ فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

همزیستی و اتحاد بین شیعه و سنی را در کردستان، مایه افتخار است

امیر دریادار «ایرانی» با بیان اینکه مردم کردستان همواره در خط مقدم حماسه‌های خلق شده در ایران بوده است، گفت: همزیستی و اتحاد بین شیعه و سنی را در کردستان، مایه افتخار است.
کد خبر: ۵۷۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ - 11February 2023

همزیستی و اتحاد بین شیعه و سنی را در کردستان، مایه افتخار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک سالروز پیروزی انقلاب به مردم اظهار داشت: کردستان سرزمین مجاهدت‌‌های خاموش و دیار قهرمانانی است که همواره و در حساس‌ترین لحظات با رشادت در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

وی افزود: در این جغرافیا هر ساله نظام ما قدرتمندتر می‌شود و دشمن وحشت کرده و سراسیمه است، لذا همه نیروها و توان نرم و سخت خود را به میدان آورده شاید بتواند این شجره طیبه عظیم را دچار خدشه نماید.

دریادار ایرانی تصریح کرد: سیاست خباثت آلودی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تمام توان خود را به کار گرفته تا کُرد، شیعه و سنی و اقوام ایرانی را از یکدیگر جدا کند و با عنوان‌های مختلف پیکر عظیم و یکپارچه ملت ایران را تکه تکه کند.

وی ادامه داد: دشمنان گاهی با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و گاهی بین اقوام ایرانی کُرد و ترک، فارس، لر و عرب با ترفندهای شیطانی شکاف ایجاد کند تا دل‌ها را از هم چرکین کند، شما مردم قهرمان، شجاع و قهرمان‌پرور کردستان همواره با ولایت‌مداری، بصیرت دشمن‌شناسی توانسته‌اید فتنه‌های گوناگون را خنثی کنید و یقین بدانید این سند افتخاری است که در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تنوع قومیتی و مذاهب اسلامی فرصت مغتنمی برای وجود ایرانی قوی و پیشرفته است و نباید اجازه دهیم دشمنان، آن را به عنوان نقطه ضعف و در راستای اهداف شوم خود بکار گیرند.

وی یادآور شد: همزیستی و اتحاد بین شیعه و سنی را در کردستان، مایه افتخار است و این مهم در سایه رهبری فرزانه انقلاب رقم خورده و اگر کسی با نگاه اتحاد و همدلی مخالفت داشته باشد، به کشور خیانت کرده است.

دریادار ایرانی با بیان اینکه ارتش در کنار نیروهای مسلح، با تمام توان از موجودیت و تمامیت ارضی کشورمان و اسلام و انقلاب اسلامی دفاع می کند، گفت: ارتش و نیروهای مسلح، تا امروز از تهدید توخالی استکبار و دشمنان نترسیده اند و دشمن بداند که محکم تر از قبل ایستاده ایم.

وی یادآور شد: امروز به واسطه شما مردم انقلابی و هوشیار و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، نیروی راهبردی ارتش در دورترین نقاط دنیا حضور دارد و منافع ملی را دنبال می کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم کردستان ایران، مردمی بی‌نظیر، ولایت‌مدار، دشمن‌شکن و پرافتخار در همه حوزه‌های فرهنگی، هنری، نظامی و اقتصادی هستند که باید همکاری با نظام را ادامه دهیم و قدر این نظام پربرکت را بدانیم.

وی افزود: ما دوست انقلاب، نظام و دولت هستیم، مردم کردستان همواره در خط مقدم حماسه‌های خلق شده در ایران بوده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: مردم کرد افتخار دارند که شهیدی مانند شهید غلامعلی بایندر را تقدیم انقلاب کرده که مستقیما در برابر ارتش انگلیس ایستاد و خون خود را تقدیم کرده است.

امیر دریادار ایرانی یادآور شد: امروز ملت ایران و نیروهای مسلح شکرگذار عنایت ویژه رهبری است، به عنوان فرزند این دیار قهرمان‌پرور به خود می‌بالم که مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب قرار گرفتم تا بتوانم خدمت‌گذار مردم باشم و امیدوارم بتوانم به وظایف خود به درستی عمل کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها