فرمانده نیروی دریایی ارتش:

امنیت در همه مرزهای کشور برقرار است

دریادار «ایرانی» با بیان اینکه باید زندگی‌نامه شهدا به خوبی برای نسل جوان تبیین شود، گفت: امروز امنیت کشور در همه مرزهای کشور چه خاکی و چه آبی برقرار است.
کد خبر: ۵۷۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ - 11February 2023

امروز امنیت کشور در همه مرزهای کشور برقرار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، آیین رونمایی از کتاب شهید دریابان «غلامعلی بایندر» نوشته نویسنده کردستانی «محمد مریوانی» با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، استاندار و جمعی از مسئولان استانی در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج رونمایی شد.

دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم شهید غلامعلی بایندر را یکی از بهترین الگوهای استکبار ستیزی و استعمار ستیزی عنوان کرد و اظهار داشت: این شهید در زمان حیاتش خدمات و تاثیر فراوانی داشت و نیروی دریایی ارتش در تلاش است مقبره این شهید را در خرمشهر ایجاد و فیلمی از زندگی‌نامه و دوران مجاهدت‌های او تهیه کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز امنیت کشور در همه مرزهایش چه خاکی و چه آبی برقرار است، افزود: توسعه فعالیت‌های دریایی نیازمند تجهیزات است و  شهید بایندر در زمان خود تلاش‌های زیادی در این حوزه کرد و خدمات فراوانی را هم انجام داد بنابراین باید زندگی نامه شهدا به خوبی برای نسل جوان تبیین شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امیدوارم سرباز کوچک‌ و نماینده پرافتخاری برای کشور و هم‌استانی‌هایم‌ باشم، یادآور شد: امنیت دریاها را با توانمندی و با استفاده از ظرفیت نیروهایمان تأمین می‌کنیم و محموله‌های دریایی با امنیت کامل در مرزهای دریایی جابجا می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار