۴۴ سال افتخار/

حضور پرشور کردستانی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تجمع پرشور مردم در سراسر استان کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ - 11February 2023

حضور پرشور کردستانی ها در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، امروز نیز همانند سال‌های پیشین همزمان با سراسر کشور، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در میادین و خیابان‌های اصلی شهرهای مختلف کردستان با حضور پرشور مردم انقلابی کردستان برگزار شد.

امروز از پیر و جوان، زن و مرد به ویژه نسل اولی‌ها با خروش انقلابی بار دیگر وفاداری خود را به نظام نشان داده و با مشت‌های گره‌کرده و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، پاسخ دندان شکنی به تهدیدات دشمنان دادند.

مردم شهیدپرور و انقلابی کردستان، امسال با شور و اشتیاق بیشتری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده‌اند تا نشان دهند همانگونه که سال پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، از این پس نیز با قدم‌هایی استوار ادامه مسیر را طی می‌کنند و در مقابل استکبار جهانی مقاومت خواهند کرد.

در این مراسم دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، استاندار، فرماندهان سپاه، انتظامی، مرزبانی و اعضای شورای تأمین کردستان و مسئولان استانی و خانواده‌‍‌های معظم شهدا حضور داشتند.

سخنرانی دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، اجرای سرود دانش آموزان و قرائت بیانیه پایانی از جمله برنامه‌های مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم کردستان در سنندج بود.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار