معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

مردم ایران، راهپیمایی ۲۲ بهمن را به رزمایش اقتدار در مقابل دشمنان تبدیل کردند

حسینی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشان دهنده باور و اعتقاد مردم به اصل نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: امسال مردم ایران، راهپیمایی ۲۲ بهمن را به رزمایش و مانور اقتدار در برابر قدرتهای غرب و بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی تبدیل کردند.
کد خبر: ۵۷۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ - 12February 2023

مردم ایران، راهپیمایی ۲۲ بهمن را به رزمایش اقتدار در مقابل بدخواهان و دشمنان تبدیل کردندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با تبیین اقدامات و دستاوردهای دولت مردمی به حضور با شکوه و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: حضور حماسی مردم در صحنه های دفاع از نظام اسلامی، وظیفه مسئولین را برای خدمت رسانی و گره گشایی از مشکلات جامعه مضاعف می کند.

حسینی خاطرنشان کرد: آمریکا و اروپا با اعمال تحریم های ظالمانه به دنبال تحت فشار قرار دادن مردم با هدف ایجاد فاصله بین مردم و نظام اسلامی هستند اما مردم به رغم همه مشکلات و کاستی هایی با بینش و آگاهی کم نظیر همواره دشمن را ناکام گذاشته‌اند .

معاون رئیس جمهور مردمی بودن، عدالت محوری، تحول گرایی و ولایی بودن را از مولفه ها و ویژگی های دولت آیت الله رئیسی دانست و در تبیین هر کدام از این مولفه ها اظهار داشت: مردمی بودن به این معناست که دولت ارتباط عمیق و گسترده‌ای با مردم دارد و در همه حوادث در کنار مردم قرار می گیرد و مشکلات آنان را با جدیت پیگیری می کند. دولت به حضور و مشارکت مردم در شئون مختلف کشور باور و اعتقاد داشته و معتقد است باید از حضور و فعالیت بخش خصوصی حمایت و پشتیبانی کرد.

حسینی افزود: دولت عدالت محور است یعنی به دنبال آن است که محرومیت و فقر مطلق را از بین ببرد و فاصله طبقاتی که در دولت قبل افزایش یافته را کاهش دهد، در دولت عدالت محور، سوء استفاده و ویژه خواری به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به شاخصه تحول گرایی دولت گفت: تحول گرایی بدین معناست که دولت وضع موجود را نمی پسندد و مصمم است که در آن تغییر و تحول ایجاد کند تا شرایط مطلوب حاصل شود و در راستای شاخصه ولایتمداری نیز دولت تلاش می‌کند رهنمودها و منویات رهبر فرزانه انقلاب را با جدیت پیگیری و اجرایی کند.

حسینی در ادامه توجه دولت به استان خراسان جنوبی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: اولویت اصلی دولت رسیدگی به مناطق محروم و افزایش سطح خدمات به این مناطق است و مصمم است با اقدامات عمرانی شرایط مناسبی برای مردم این مناطق فراهم سازد.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند نیز در این دیدار با تقدیر از اقدامات گسترده دولت برای رفع مشکلات مردم، تبیین این دستاوردها به افکار عمومی را حائز اهمیت دانست و گفت: مردم نیروی لایزال الهی هستند که با تکیه بر آن می توان اقدامات بزرگی را به سامان رساند.

آیت الله عبادی در ادامه رفاقت خود با حسینی را از مجلس پنجم مورد اشاره قرار داد و گفت: حسینی صف شکن بود، زمانی که در مقابل برخی جریانات سیاسی نمی شد عرض اندام کرد ایشان در مقابل آنان ایستاد و همواره در راه ولایت ثابت قدم بوده است.

در این جلسه قناعت استاندار خراسان جنوبی گزارشی از پروژه های افتتاح شده در دهه فجر را ارائه کرد و خسروی نماینده بیرجند نیز نکاتی پیرامون تعامل دولت و مجلس برای خدمت بیشتر به مردم را یادآور شد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار