در نوشتاری مطرح شد؛

سردار احمدی‌مقدم: با دیدن فیلم غریب به ۴۰ سال قبل رفتم و با خاطراتم زندگی کردم

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی پس از تماشای فیلم «غریب» در جشنواره فیلم فجر گفت: هنگام دیدن فیلم «غریب»، بی‌اختیار به ۴۰ سال قبل رفتم و با خاطراتم زندگی کردم و دیگر دوستان آن شهید نیز در تماشای این فیلم، حال و هوای مرا داشتند.
کد خبر: ۵۷۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰ - 13February 2023

سردار احمدی مقدم: با دیدن فیلم غریب به ۴۰ سال قبل رفتم و با خاطراتم زندگی کردمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «اسماعیل احمدی مقدم» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی پس از حضور در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم سینمایی «غریب» ساخته محمدحسین لطیفی، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران تهیه و ساخت این اثر در نوشتاری اظهار داشت: پس از ۳۰ سال انتظار برای ساخت فیلمی که معرف شخصیت شهید «محمد بروجردی» باشد، به همت موسسه فرهنگی و هنری اوج این مهم به انجام رسید.

سردار احمدی‌مقدم ادامه داد: در چهار سال همرزمی با آن شهید بزرگوار، چنان سلوک، اخلاق، صفات و تدبیری از او دیدم که آیینه تمام‌نما و راهنمای جاودان برای بنده و بسیاری از دیگر همرزمان آن عزیز شد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی افزود: جا دارد از شخصیت‌پردازی بسیار زیبا در فیلم «غریب» که گمشده جوان امروزی و راهنمای مسئولان در میدان عمل و خدمت به مردم را به شکلی ساده و بی‌پیرایه و به دور از مبالغه و خارج از دسترس ساختن این الگو‌ها به تصویر کشیده بود، از کارگردان محترم این اثر، جناب آقای محمدحسین لطیفی که با عشق این کار را به انجام رسانده است، تقدیر و تشکر کنم؛ خصوصاً اینکه ایشان با اقدام ارزنده خود، جایزه جشنواره را به دختر و خانواده این شهید بزرگوار تقدیم کرد و ترجمانی واقعی از ایثار را ارائه کرد و نشان داد هنوز ارزش‌ها زنده‌اند.

سردار احمدی‌مقدم گفت: همچنین از نویسنده و تهیه‌کننده محترم این اثر، آقای حامد عنقا و بازیگران محترم، علی‌الخصوص آقایان بابک حمیدیان و مهران احمدی که صحنه‌های بی‌نظیر و باورپذیری را آفریدند، سپاسگزاری می‌کنم.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی تصریح کرد: هنگام دیدن فیلم «غریب»، بی‌اختیار به ۴۰ سال قبل رفتم و با خاطراتم زندگی کردم و دیگر دوستان آن شهید نیز در تماشای این فیلم، حال و هوای مرا داشتند لذا در پایان از آقای احسان محمدحسنی و دیگر مسئولان موسسه فاخر اوج نیز تشکر کرده و برای همگان از خداوند متعال آرزوی توفیق دارم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها