ناگفته‌های قصه انقلاب به روایت «جان وطن»/ «جان وطن» به شبکه پنج آمد

برنامه ترکیبی «جان وطن» به کارگردانی علی فراهانی‌صدر و تهیه‌کنندگی مهدی مستوفی از قاب شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.
کد خبر: ۵۷۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲ - 14February 2023

ناگفته‌های قصه انقلاب به روایت «جان وطن»/ «جان وطن» به شبکه پنج آمدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، برنامه ترکیبی «جان وطن» به کارگردانی علی فراهانی‌صدر و تهیه‌کنندگی مهدی مستوفی هر شب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه از قاب شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود. این برنامه ترکیبی، در ۱۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای با اجرای پرهام عمرانی تماشایی می‌شود.

«جان‌وطن» به سراغ قصه‌های ناگفته و برآمده از مردم درباره حوادث و مبارزات منتهی به انقلاب اسلامی رفته است. این برنامه ترکیبی در هر قسمت میزبان کسانی است که اتفاقی را در دوران انقلاب تجربه کرده‌اند؛ این افراد از قشر‌های مختلف نظیر پزشک، دانشجو و حتی هنرمندانی است که مسیر هنر را برای مبارزه انتخاب کردند.

یکی از نکات قوت این برنامه دعوت از چند سوژه بین‌المللی است که اصالتاً در کشور‌های دیگر بدنیا آمده اند، اما اکنون در ایران زندگی می‌کنند. این میهمانان که از کشور‌های عراق، پاکستان، افغانستان، فلسطین و... هستند از تأثیرات انقلاب اسلامی ایران بر کشور‌های خود می‌گویند.

برنامه ترکیبی «جان وطن» در مرکز سینمای حوزه هنری تولید شده و به همت گروه تهران و شهروندی هر شب به مدت ۳۰ دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها