مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در گفت‌وگو با دفاع پرس:

۸ سال دفاع مقدس ظرفیتی بسیار عظیم است

پور میرزایی گفت: هشت سال دفاع مقدس ظرفیت بسیار عظیمی برای کشور است و می‌تواند منشا خیرات و برکات فراوانی باشد.
کد خبر: ۵۷۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۳ - 16February 2023

«علی پورمیرزایی» مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور در سال جاری اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس ظرفیت بسیار عظیمی برای ما است و می‌تواند منشا خیرات و برکات فراوانی باشد.

وی افزود: معتقدیم برگزاری اردوهای راهیان نور و ایجاد حس خودباوری و تقویت باورهای دینی می تواند پیشران سایر عرصه ها نیز باشد.

‌پورمیرزایی افزود: بحمدالله سال گذشته پس از دو سال وقفه اتفاق خوبی رقم خورد و حدود یک هزار و 600 نفر از دانشگاهیان استان یزد با وجود سایه کرونا به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند. خوشبختانه امسال هم شرایط به لحاظ بیماری کرونا بهتر شده و هم عطش حضور در میان جوانان وجود دارد، لذا تلاش ما اعزام حداکثری است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد بیان داشت: خوشبختانه امسال همراهی مسئولین نیز مشهود است و امیدواریم که علی‌رغم وجود مشکلات مالی فراوان با حمایت های خیرین و دولتمردان امکان اعزام دانشجویان علاقه مند حاصل شود.

پورمیرزایی گفت: تشکیل جلسات قرارگاهی در دانشگاه ها، اعزام اساتید، اعزام دانشجویان غیرایرانی که تمایل زیادی نیز به حضور دارند، موجه شدن غیبت دانشجویان به عنوان یکی از دغدغه‌های آنان و توجه ویژه به اعزام کاروان دانشجویان متاهل از جمله مواردی است که عزم همه دست اندرکاران را می طلبد.

وی تاکید کرد: فراموش نکنیم که فراهم کردن حضور دانشجویان در اینگونه فضاها سرمایه گذاری برای آینده است. باید با چنین حرکات فرهنگی نقشه دشمنان برای به دام انداختن و فریب نسل جوان را نقش بر آب کرد.

این مسئول بیان داشت: اگر دلسوز نسل جدید هستیم، باید معنویت را به آن ها بچشانیم و یکی از راه‌های این کار توجه به اردوهای راهیان نور است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد تاکید کرد: امسال به دنبال جهش در برگزاری اردوهای راهیان نور هستیم و برای اعزام حداقل 2 هزار و 500 نفر از دانشجویان برنامه‌ریزی انجام داده ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار