در سرخ رود؛

مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پسر مدارس متوسطه اول برگزار شد

مراسم جشن تکلیف ۱۰۷ تن از دانش آموزان پسر مدارس متوسطه اول بخش سرخ‌رود امروز با حضور مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ - 14February 2023

مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پسر مدارس متوسطه اول برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، مراسم جشن تکلیف ۱۰۷ تن از دانش‌آموزان مدارس متوسطه اول بخش سرخ‌رود محمودآباد صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام «مهدی تقی‌زاده» امام جمعه، «علیزاده» مدیر آموزش و پرورش محمودآباد، مدیران مدارس متوسطه بخش سرخ‌رود و دانش‌آموزان مدارس متوسطه اول بخش سرخ‌رود از جمله مدرسه «هاشمی‌نژاد»، نخبگان ملاکلا، «سید جمال‌الدین اسدآبادی» معلم کلا و شهید «شعبانی» حاجی‌کلا در بیت‌الزهرا نهاد امام جمعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام «مهدی تقی‌زاده» امام جمعه سرخ‌رود اظهار داشت: آنچه را که از امروز باید به خاطره یاد کرد، همواره دانستن اینکه بهترین رنگ، رنگ خداست.

وی تصریح کرد: انسان مومن به واسطه ارتباطی که با خدای خود دارد با نماز و به ضیافت معنوی دعوت می‌شود، خدا پاسخ او را خواهد داد.

امام جمعه سرخ‌رود ادامه داد: بزرگان دینی توصیه می‌کنند هر زمان فرصت داشتید، با قرآن با خدا صحبت کنید.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده افزود: خداوند بعد از خلقت انسان بی‌نهایت خوشحال شد و در آیات قرآن کریم مراحل خلقت را گفته و در آخر به خود تبریک گفت؛ «فتبارک‌الله الاحسن الخالقین».

وی خاطرنشان کرد: یکی از نعمت‌هایی که خداوند به ما عطا کرده، رفیق است، اما در جایی درد و دل‌ها را برملا می‌کند بنابراین بهترین دوست و رفیق خداوند است.

امام جمعه سرخ‌رود با تاکید بر اینکه ما در مقابل خداوند هیچ چیزی نداریم، گفت: جشن تکلیف به‌عنوان یک نماد در کل کشور اجرا می‌شود و بعد آن باید ارتباط خود را با خداوند داشته باشید.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان متذکر شد: از امروز که شما دانش‌آموزان پا به سن تکلیف گذاشتید باید همه عبادت‌ها و وظایف خود را به درستی انجام دهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها