نماینده ولی فقیه در مازندران:

دین و ارزش‌های دینی را در اولویت قرار دهید

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: اگر می‌خواهید در دنیا و آخرت سربلند باشید باید دین و ارزش‌های دینی را در زندگی خود اولویت بگذارید و گرنه اگر دین را از انسان بگیرید هر چه بدهید ارزشی ندارد.
کد خبر: ۵۷۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹ - 14February 2023

دین و ارزش‌های دینی را در اولویت قرار دهیدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران شب (سه‌شنبه) در مراسم جشن تکلیف و شکوفایی دانش‌آموزان دبیرستان باقر‌العلوم (علیه‌السلام) نکا، ضمن تبریک سالروز تولد انقلاب اسلامی که با حضور باشکوه مردم خوب در راهپیمایی ۲۲بهمن آغاز شد، اظهار داشت: پیشاپیش مناسبت روز عید مبعث سالروز بعث پیامبر خاتم (ص) را تبریک می‌گوئیم، افتخار می‌کنیم که امت این پیامبر هستیم.

وی افزود: افتخار می‌کنیم که امت ما برای دین اسلام فداکاری کرده، اینطرف مسلمانان و ارادتمندان، خانواده‌های شهدا، حماسه‌گران، خیرین و آنطرف مقابل شما منافقین و سلطنت‌طلبان و طرفداران رژیم صهیونیستی، عوامل آمریکا، تجزیه‌طلبان، گروهک‌های کومله، تروریست‌ها، بهائیان، ساواکی‌ها (پرویز ثابتی بهایی ساواکی شکنجه‌گر هم شاخ درآورده در جمع معترضین در آمریکا خودش را نشان داده) و ... هستند.

آیت الله محمدی لائینی متذکر شد: از اینکه خدا توفیق داده دین اسلام را بپذیریم پیرو اهل بیت (ع) و قرآن باشیم باید خدا را شکر کنیم، از اینکه انقلاب اسلامی را درک کردیم امیدواریم زمینه‌ساز انقلاب حضرت مهدی (عج) باشیم، اقدامات باید در راستای تقویت این انقلاب باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تقدیر از دانش آموزان خوب از بین بیش از ۲۰۰ دانش آموز این مدرسه، عنوان کرد: ورود شما را به دوران بزرگسالی و بلوغ تبریک می‌گویم، همان جمله‌ای که رهبر معظم انقلاب در جشن تکلیف جمعی از دانش آموزان دختر فرمودند را بیان می‌کنم که سعی کنید با خدا دوست باشید، خدا بهترین دوست شماست.

این مسئول خطاب به والدین این دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: از همه شما تشکر می‌کنم، اگر شما همراه نبودید مدرسه هم توفیق نداشت که امانت‌های شما را تربیت کند، فرزندان شما بچه‌های این ملت و مملکت هستند، امیدواریم مایه سربلندی و سرافرازی باشند که البته معلوم است که این‌ها دانش آموزان خاصی هستند که افتخار ماست.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید در دنیا و آخرت سربلند باشید باید دین و ارزش‌های دینی را در زندگی خود اولویت بگذارید، وگرنه اگر دین را از انسان بگیرید هر چه بدهید ارزشی ندارد.

آیت الله محمدی لایینی اضافه کرد: در اغتشاشات کسانی که جنایت کردند را ببینید، ویزای سفر به آمریکا و کشور‌های دیگر را گرفتند، آخرش باید زیر زمین جوابگو باشید، هم خوب درس بخوانید و هم خوب دیندار و اخلاق مدار باشید، راه شهدا را حفظ کرده و جدی بگیرید.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با اشاره به اینکه ۱۲ سال از ساخت این مدرسه گذشته، تاکید کرد: از همه معلمان خوب در این مدرسه زحمت کشیدند و دغدغه داشتند، تشکر می‌کنم.

این مسئول خاطرنشان کرد: مدرسه باید مبلّغ خودش باشد و خودش را نشان بدهد، خوشبختانه خانواده‌ها برای تربیت فرزندان دغدغه دارند، باید به‌دنبال این باشیم که برای پسران و دختران مجتمع بسازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها