تجلیل از مادران شهدا در دهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت خوزستان

دهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت ویژه تجلیل از مادران و همسران شهدا با حضور استاندار خوزستان، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در سالن همایش شهید فریدنیا جهاد کشاورزی برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲ - 14February 2023

تجلیل از مادران شهدا در دهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، دهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت ویژه تجلیل از مادران و همسران شهدا امروز با حضور «علی اکبر حسینی محراب»، استاندار خوزستان، آیت الله «محسن حیدری» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در سالن همایش شهید فریدنیا جهاد کشاورزی برگزار شد.

استاندار خوزستان در ابتدای این جشنواره اظهار داشت: مزار شهدا تا ابد زیارتگاه عشاق و سالکان راه حق خواهد بود؛ سالکان به دنبال نورند و شهدا همان نوری هستند که سالکان می‌خواهند به آن برسند.

حسینی محراب با بیان اینکه خانواده شهدا همچون ستاره‌هایی هستند که توسط اهل آسمان دیده می‌شوند؛ افزود: وظیفه ما است که زحمات مادران شهدا را پاس بداریم، این مادران تربیت کننده فرزندانی بودند که افتخار انقلاب، اسلام و نظام شدند.

وی با بیان اینکه شهدا عزت انقلاب اسلامی هستند؛ تصریح کرد: هر چه در توان داریم برای تکریم مادران شهدا می‌گذاریم تا شرمنده آن ها نشویم.

استاندار خوزستان گفت: مادران شهدا مسیر تربیتی جامعه را دنبال کنند زیرا این مادران، الگوهای جامعه ما هستند و باید در همه مدارس، ادارات، دستگاه‌ها و مجامع حضور داشته باشند و خاطرات فرزندان خود را بیان کنند.

حسینی محراب در پایان با بیان اینکه شهدا زنده هستند؛ یادآور شد: بیان خاطرات شهدا در جامعه ایجاد سرزندگی و حرکت می‌کند.

در پایان این جشنواره از خانواده معظم شهدا به خصوص مادران شهدای خوزستانی با تقدیم هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار