مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:

تبدیل وضعیت ایثارگران از مهمترین وظایف دستگاه‌های اجرایی است

رستمیان در مراسم تجلیل از کارکنان خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شاغل در اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان البرز گفت: یکی از مهمترین وظایف دستگاه‌های اجرایی تبدیل وضعیت ایثارگران است که طبق بند «د» تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ باید نسبت به آن اقدام شود.
کد خبر: ۵۷۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵ - 15February 2023

تبدیل وضعیت ایثارگران از مهمترین وظایف دستگاه‌های اجرایی استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم تجلیل از کارکنان خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شاغل در اداره کل حفاظت محیط‌زیست، با حضور «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و «مجید درگی» مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان البرز در سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان البرز برگزار شد.

رستمیان در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: موضوع دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران بسیار مفصل است که هر چه راجع به آن صحبت کنیم، حق مطلب ادا نشده است.

وی تصریح کرد: ایثارگران سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند که باید با احترام و تکریم این عزیزان گام‌های مثبت و بزرگی در راستای پاسداشت رشادت‌ها و پایبندی آنان به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خدمت به ایثارگران را نیازمند تلاش جهادی دانست و گفت: مسئولان باید قدردان ایثارگران باشند و در راستای خدمت به این عزیزان تلاش کنند، یکی از مهمترین وظایف دستگاه‌های اجرایی تبدیل وضعیت ایثارگران است که طبق بند «د» تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ باید نسبت به آن اقدام شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها