مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

جشنواره رسانه‌ای روز خبرنگار در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

«درخشان» از برگزاری جشنواره رسانه‌ای روز خبرنگار در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این برنامه در تقویم جشنواره‌های سالیانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد تعریف می‌شود.
کد خبر: ۵۷۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲ - 15February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «امین درخشان» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار داشت: کارنامه اصحاب رسانه استان در همه رویدادها و صحنه‌ها درخشان است و در سیل و زلزله و سایر عرصه‌ها همیشه حضور فعالی دارند که شایسته تقدیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در نگاه کیفی به مسائل رسانه‌ای استان خلأ‌های جدی داریم که باید برای پر کردن این خلأ، بخش آموزش را تقویت کنیم و در این میان بزرگ‌ترین آموزش، رصد و تحلیل اخبار است.

درخشان گفت: مهم‌ترین هدف جشنواره ابوذر ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است و بخش قابل‌توجهی از آن می تواند نقد و بیان مطالبات به حق مردم و جامعه باشد.

وی از برگزاری جشنواره رسانه‌ای روز خبرنگار در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: با توجه به ضرورت نگاه کیفی و هویت‌بخشی به خبر و رسانه، سال آینده به جای تجلیل از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات در روز خبرنگار، جشنواره رسانه‌ای روز خبرنگار برگزار و در تقویم جشنواره‌های سالیانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد تعریف می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار