نماینده مجلس شورای اسلامی:

عفو گسترده اخیر همدلی و آرامش را به جامعه تزریق می‌کند

علی‌زاده با بیان اینکه عفو گسترده رهبر معظم انقلاب در افکار عمومی با اقبال بسیار بالایی مواجه شده است گفت: امیدوار هستیم این همدلی که در جامعه ایجاد می‌شود مانع از سوءاستفاده دشمنان برای ایجاد نفاق و تفرقه در جامعه شود.
کد خبر: ۵۷۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵ - 15February 2023

عفو گسترده اخیر همدلی و آرامش را به جامعه تزریق می‌کندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علی علی‌زاده» در گفت‌وگویی درباره موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات ده‌ها هزار نفر از متهمان و محکومان اظهار داشت: در ادوار گذشته نیز شاهد بودیم رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات محکومان دادگاه‌های انقلاب و نیرو‌های مسلح موافقت می‌کردند، اما این بار یک تفاوت اساسی ماهوی با دفعات قبل دارد.

علی‌زاده افزود: این بار تعداد کثیری از کسانی که مورد عفو قرار می‌گرفتند از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر بودند که هنوز دادگاه در مورد آن‌ها به نتیجه نرسیده و محکومیت صادر نشده بود و قبل از صدور رای دادگاه مورد عفو و بخشش قرار گرفتند از این نظر حائزی اهمیت است.

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عفو گسترده اخیر نشان‌دهنده نگاه پدرانه رهبر معظم انقلاب نسبت به آحاد جامعه است. آن جوانی که در اثر هیجانات آمده مرتکب خطایی می‌شد آن را هم جزو فرزندان خودشان تلقی می‌کنند و مورد عفو قرار دادند. این یک همدلی و آرامشی را به جامعه تزریق می‌کند.

وی با بیان اینکه عفو گسترده رهبر معظم انقلاب در افکار عمومی با اقبال بسیار بالایی مواجه شده است خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم این همدلی که در جامعه ایجاد می‌شود مانع از سوءاستفاده دشمنان برای ایجاد نفاق و تفرقه در جامعه شود.

همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر رهبر انقلاب در یک تصمیم راهبردی دستور عفو گسترده ده‌ها هزار نفر از متهمان و محکومان از جمله افرادی که در اغتشاشات اخیر دست داشتند را صادر کردند.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار