معاون آماد و پشتیبانی ستاد کل نیرو‌های مسلح:

آماد و پشتیبانی موجب استمرار در عملیات نیرو می‌شود

امیر سرتیپ دره‌باغی با اشاره به وظایف مجموعه آماد و پشتیبانی گفت: سامانه آماد و پشتیبانی به‌عنوان یک سامانه مهم، وظیفه استمرار عملیاتی و ماموریتی هر نیرو را برعهده دارد.
کد خبر: ۵۷۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴ - 15February 2023

سامانه آماد و پشتیبانی یک سامانه مهم و حیاتی است/ آماد و پشتیبانی موجب استمرار در عملیات نیرو می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محسن دره‌باغی» معاون آماد و پشتیبانی ستاد کل نیرو‌های مسلح در همایش معاونان آماد و پشتیبانی یگان‌های نیروی هوایی ارتش، ضمن قدردانی از امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش به دلیل پشتیبانی از سامانه آماد و پشتیبانی اظهار داشت: آماد و پشتیبانی مجموعه‌ای پرتلاش، منسجم و حیاتی است که وظیفه تهیه و تامین نیازمندی‌های عملیاتی نیرو‌ها را به عهده دارد.

وی تصریح کرد: آموزش یکی از ارکان مهم مجموعه آماد و پشتیبانی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود و این توجهات می‌تواند موجب ارتقاء آمادگی سامانه پشتیبانی و توان عملیاتی شود.

امیر دره‌باغی خطاب به معاونان آماد و پشتیبانی یگان‌های نهاجا گفت: بحمدالله آمادگی نیروی هوایی ارتش امسال رشد قابل توجهی داشته که این آمادگی باید ثبات داشته باشد بر همین اساس پای کار بودن شما عزیزان می‌تواند موجب تحقق این ثبات عملیاتی باشد.

 وی افزود: تامین قطعات، تجهیزات، سوخت و مواد غذایی به اندازه کافی و همچنین تعمیر و نگهداری قطعات همان نیازمندی‌هایی است که می‌تواند استمرار عملیاتی را به همراه داشته باشد.

معاون آماد و پشتیبانی ستاد کل نیرو‌های مسلح در پایان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اظهار کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: سامانه آماد و پشتیبانی در خدمت عملیات است و عملیات کار ماموریت را انجام می‌دهد، لذا برای این که بتوانیم توان عملیاتی را حفظ کنیم بایستی که آماد و پشتیبانی توان خود را افزایش دهد و ایده‌های جدید و فکر‌های جدید داشته باشید تا بتوانید استمرار عملیاتی را حفظ کنید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار