برگزاری نشست مشترک استاندار خراسان رضوی و مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی+ تصاویر

«نظری» در نشست مشترک خود با سردار «یوسفعلی‌زاده» بر پیشبرد مأموریت‌های حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی تأکید کرد.
کد خبر: ۵۷۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸ - 16February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی با سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز در مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت امور در حوزه مأموریتی و اجرای برنامه‌های کلان در حوزه‌های تخصصی و مناسبتی، در خصوص روند هماهنگی‌ها در راستای هم‌افزایی و مشارکت‌های بین‌بخشی در عرصه گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت و همچنین شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی توضیحاتی ارائه کرد.

وی در ادامه در خصوص وضعیت پشتیبانی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در حوزه اداره، تجهیز و نگهداری این مرکز، مطالبی بیان کرد.

آخرین وضعیت احداث و بهره‌برداری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی و احداث و نگهداری یادمان‌های شهدای گمنام سطح استان از دیگر مواردی بود که سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست به آن اشاره داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در این نشست اتخاذ تدبیر به منظور تسریع در احداث یادمان‌های شهدای گمنام استانداری خراسان رضوی، کوهسنگی و میدان شهدا را ضروری دانست.

وی در ادامه در خصوص اهم اولویت‌ها، تأکیدات و تدابیر ستاد کل نیروهای مسلح و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مأموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطالبی را بیان کرد.

پس از تبادل گزارشات در حوزه‌های مختلف، استاندار خراسان رضوی ضمن ابلاغ تدابیر لازم و انجام هماهنگی‌ها در جهت پیشبرد مأموریت‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان، بر پیشبرد مأموریت‌ها در این حوزه تأکید کرد.

برگزاری نشست مشترک استاندار خراسان رضوی و مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی+ تصاویر

برگزاری نشست مشترک استاندار خراسان رضوی و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی+ تصاویر

برگزاری نشست مشترک استاندار خراسان رضوی و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار