فرمانده انتظامی کشور:

رسالت فرماندهی و عقیدتی تربیت پلیس تراز انقلاب اسلامی/ پلیس ملزم به پاسخگویی به دغدغه‌های مردم است

سردار «رادان» گفت: فرماندهی و عقیدتی مثل دو بال به هم تنیده و در هم آمیخته هستند که یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند که آن ساخت و تربیت انسان برای مجاهدت و تلاش است.
کد خبر: ۵۷۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷ - 16February 2023

رسالت فرماندهی و عقیدتی تربیت پلیس تراز انقلاب اسلامی است/ پلیس ملزم به پاسخگویی به دغدغه‌های مردمبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کشور امروز (پنجشنبه) در نشست معاونین و مدیران و رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های انتظامی سراسر کشور که در مشهد برگزار شد، اظهارداشت: به خودم می‌بالم وقتی مجموعه انتظامی هر روز پویا می‌شود. اگر این همه اقتدار و توانمندی تولید شود شأنیت آفریده می‌شود. البته شأن و جایگاه آفریده نمی‌شود مگر با زحمت و تلاش و مجاهدت و کار انقلابی و جهادی.

وی با تأکید بر اینکه هر کسی را به اندازه زحمت و تلاشش پاداش می‌دهند، افزود: باید برخی از خاطرات و حوادث همچون واقعه عاشورا، فتنه ۸۸ و حماسه مردم ایران در ۹ دی را برای همیشه زنده نگه داشت.

فرمانده انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان با اشاره به نقش تربیتی فرماندهان انتظامی، گفت: فرماندهی و عقیدتی مثل دو بال به هم تنیده و در هم آمیخته هستند که یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند که آن ساخت و تربیت انسان برای مجاهدت و تلاش است.

سردار رادان ادامه داد: اگر بین فرماندهی و عقیدتی در آمیختگی باشد کارها پیش می‌رود اما اگر فاصله وجود باشد نه تنها دستاوردی به همراه نخواهد داشت بلکه نتیجه عکس دارد.

وی ابراز داشت: با نگاه اداری، خشک و بعضا شکننده نمی‌توان در اجرای مأموریت‌ها نگاه جهادی داشت، بلکه با برادری و همدلی و در سایه تفکر انقلابی و جهادی می‌توان وظایف محوله را به خوبی به انجام رساند.

فرمانده انتظامی کشور خاطرنشان کرد: همکاران یگان ویژه رزمندگان امنیت هستند. تأکید فرمانده معظم کل قوا این است که در مأموریت‌ها رضایت خدا و در امتداد آن رضایت مردم را در نظر داشته باشیم چراکه رضایت مردم با رضایت پروردگار درآمیخته است.

سردار رادان ابراز داشت: وقتی شأن و رضایت باشد امنیت و آسایش را به همراه خواهد داشت. البته حفظ و ارتقا توانمندی هم مهم است. لازمه رسیدن به این توانمندی کار جهادی و انقلابی است.

وی تأکید کرد: من معتقد هستم با تشریفات و قید و بند اداری ماموریت پیش نمی‌رود؛ اساس کارها، روحیه و تفکر بسیجی است که مایه افتخار است.

فرمانده انتظامی کشور یادآور شد: ما ملزم هستیم که دغدغه‌های مردم را بطور قاطع و تمام و کمال پاسخ دهیم. امروز هزار بهانه می‌توان وجود داشته باشد برای اینکه ما اقدامی را انجام ندهیم و در مقابل، هزاران بهانه می‌تواند دلیلی باشد تا ما کاری را انجام بدهیم، نتیجه اینکه باید برای رفع دغدغه‌‌های مردم تلاش کنیم.

سردار رادان گفت: چه نیکو است که روحانیون در کلانتری‌ها حضور داشته باشند تا نيروهای کلانتری مشکلات، شبهات و ابهامات خود را با روحانی کلانتری مطرح کنند و پاسخ بگیرند.

وی تصریح کرد: انتظامی در ادامه زحماتی که فرماندهان قبلی کشیده‌اند، باید تراز پلیس را بالاتر ببرد، چراکه می‌خواهد پلیس انقلابی و مکتبی باشد و این مهم فقط با همکاری و مساعدت کلیه همکاران در مجموعه‌های مختلف انتظامی محقق می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار