فرمانده فراجا در حاشیه اجرای طرح مقابله با سرقت مطرح کرد؛

برخورد قاطع پلیس با سارقین و مالخران/ برقراری امنیت وظیفه پلیس است

سردار رادان با بیان اینکه در طرح جدید مقابله با سرقت با سارقین برخورد قاطع خواهد شد، گفت: برقراری امنیت وظیفه پلیس است.
کد خبر: ۵۷۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵ - 14February 2023

برخورد قاطع پلیس با سارقین و مالخران/ برقراری امنیت وظیفه پلیس استبه‌ گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور امروز (سه‌شنبه) در حاشیه راه‌اندازی طرح جدید مقابله سرقت در سراسر کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بررسی‌های انجام شده نشان داد مقابله با سرقت و زورگیری از مطالبات مردمی است، اظهار داشت:  از امروز طرح‌ مقابله با سارقین و مالخران با هماهنگی با دستگاه قضا آغاز به کار کرد و مقرر شد به این دغدغه مردم جواب دهیم‌ تا در آینده نزدیک این‌ موضوع توسط مردم احساس شود.

سردار رادان گفت: طرح‌ مقابله با سرقت در چند استان به صورت آزمایشی برگزار خواهد شد و پلیس به مخفیگاه سارقین و مالخر‌ها هجوم خواهد برد؛ اگر سارقان بخواهند در برابر پلیس مقاومت کنند با آن‌ها قاطعانه برخورد خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: این طرح از امروز در استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، فارس، البرز، غرب استان تهران و تهران شروع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای برخورد با سارقین و مالخران هماهنگی کامل با دستگاه قضا صورت گرفته است و در سریع‌ترین زمان با سارقین و مالخران برخورد قاطع خواهد شد؛ این طرح‌ تا‌ زمانی که دغدغه مردم‌ کاهش پیدا نکند ادامه خواهد داشت و به مخفیگاه سارقین و مالخران هجوم برده خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم‌ تا این‌ پدیده زشت به سمت کاستی پیش برود و پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کند، اظهار داشت: توصیه من این است کسانی که‌ به دنبال سرقت هستند به زودی نتیجه بدی را تجربه خواهند کرد و ما مسئول برقراری امنیت مردم هستیم و باید به آن‌ پاسخ دهیم.

سردار رادان با اشاره به اینکه قرارگاه مقابله با سرقت در گذشته راه‌اندازی شده بود، گفت: این قرارگاه غیر از مقابله با سرقت طرح‌های‌ پیشگیرانه را نیز در دستور کار خواهد داشت.

فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص ایمنی خودروها برای مقابله با سرقت افزود: در حوزه خودرو برای ایمن ‌ر شدن اقداماتی صورت گرفته اما کافی نیست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار