رئیس کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

خروج ۷۰۰ هزار خانوار از چرخه حمایت کمیته امداد/ لزوم بهره‌گیری ظرفیت‌های کشور در حوزه اشتغال‌زایی

بختیاری گفت: برای رفع مشکل اشتغال همه ظرفیت کشور باید بسیج شود.
کد خبر: ۵۷۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۸ - 17February 2023

خروج ۷۰۰ هزار خانوار از چرخه حمایت کمیته امداد/ لزوم بهره‌گیری ظرفیت‌های کشور در حوزه اشتغال‌زاییسیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه ۲۲ بهمن و حضور مردم در این حماسه انقلابی هدیه بوده است، اظهار داشت: ما افتخار می‌کنیم که مردم همچنان همراه و همگام با انقلاب هستند و برای تحقق آرمان‌های امام (ره) تلاش می‌کنند.

بختیاری با اشاره به اینکه یکی از یادگارهای مهم امام خمینی (ره) کمیته امداد است، گفت: امام خمینی (ره) علاقه بسیاری به کمیته داشتند و این نهاد باید برای ادامه دادن راه امام، کمک به نیازمندان را به صورت جدی دنبال کند.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه خودکفایی مددجویان به عنوان یکی از اهداف اصلی کمیته امداد دنبال می‌شود، گفت: با اقدامات انجام شده در حوزه خودکفایی بیش از ۷۰۰ هزار خانواده از حمایت کمیته امداد خارج شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکل اشتغال در کشور ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد که یکی از این ظرفیت‌ها تسهیلات اشتغال‌زایی است و اگر همه ظرفیت‌ها بسیج شوند، مشکل اشتغال کشور رفع می‌شود.

بختیاری اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم تا پایان سال ۱۴۰۲ می‌توانیم اعلام کنیم که در روستاها مددجوی بدون مسکن نخواهیم داشت.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری ۶۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا شد و به دنبال این هستیم تا پایان سال افراد در صف جهیزیه را صفر کنیم.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه ارائه دو هزار دستگاه وانت نیسان و هزار دستگاه تاکسی به مددجویان کمیته امداد امضا شده است، عنوان کرد: به دنبال این هستیم تا مددجویان را وارد عرصه اقتصاد و اشتغال کنیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات امروز جامعه را رفع کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار