استاندار مازندران:

مددجویان فاقد مسکن مازندران شناسایی شوند

«حسینی پور» گفت: شناسایی مددجویان فاقد مسکن در روستا‌ها و همچنین مناطق محروم مازندران باید مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۷۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴ - 05March 2023

مددجویان فاقد مسکن مازندران شناسایی شوندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در آیین تحویل کلید مسکن یک هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران ضمن قدردانی از تلاش‌های یکساله این نهاد در استان، اظهار داشت: این مجموعه با کار و تلاش شبانه روزی و جهادی که انجام دادند توانستند اتفاق‌های خوبی را برای افراد محروم رقم بزنند.

وی با اشاره به برنامه و سیاستگذاری کشوری کمیته امداد برای ساخت مسکن محرومان ساکن در روستاها، ادامه داد: با توجه به فراگیر و پراکنده بودن روستا‌های مازندران اجرای این سیاست به زحمت و تلاش بیشتری از سوی مسئولان دخیل در این کار نیاز داشته است.

استاندار مازندران گفت: بر اساس چشم انداز و سیاستگذاری ارائه شده از سوی رییس جمهور مبنی بر صاحب خانه شدن تمامی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تا پایان سال ۱۴۰۲، این سیاست خط مشی و برنامه کاری مازندران در سال آینده خواهد بود.

وی اضافه کرد: برای این منظور شناسایی مددجویان فاقد مسکن در روستا‌ها و همچنین مناطق محروم می‌بایست مورد نظر قرار بگیرد تا این سیاست و خط مشی ترسیم شده بدرستی و به سرعت اجرا شود.

به گفته حسینی پور برای این منظور از تمامی امکانات موجود در مازندران برای خانه دار شدن این افراد استفاده خواهد شد تا از وضعیت مستاجرنشینی رها شوند.

وی گفت: این موضوع مسئولیت کمیته امداد امام خمینی را سنگین‌تر می‌کند و از امکانات قرارگاهی سپاه برای تحقق این سیاست استفاده خواهد شد.

آیین تحویل کلید واحد‌های مسکونی محرومان کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور برگزار شد و همزمان با آن این مراسم در استانداری مازندران هم برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار