مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران خبر داد؛

️افتتاح ۱۰۰۰ مسکن مددجویی در مازندران

حجت الاسلام «عالیشاه» گفت: امروز در مازندران ۱۰۰۰ مسکن به خانواده‌های نیازمند استان تحویل می‌شود.
کد خبر: ۵۷۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳ - 05March 2023

️افتتاح ۱۰۰۰ مسکن مددجویی در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، همزمان با ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیرکل کمیته امداد استان مازندران در آئین ویدئوکنفرانسی افتتاحیه ۲۳ هزار مسکن مددجویی کمیته امداد در سراسر کشور که با حضور ریاست جمهور در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت: مردم نوع دوست و خیرین استان در دستگیری از نیازمندان و حمایت از کمیته امداد برای رفع آلام مددجویان بی‌نظیر هستند.

وی با بیان اینکه امروز در مازندران ۱۰۰۰ مسکن به خانواده‌های نیازمند استان تحویل می‌شود، افزود: قدردان همراهی خیرین، مراکز نیکوکاری و بسیج سازندگی سپاه کربلا برای هم افزایی با کمیته امداد جهت رفع مشکل مسکن مددجویان هستیم.

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه ۶ هزار و هفتصد مستاجر داریم که از اجاره مسکن و ودیعه مسکن کمیته امداد بهره‌مند هستند، گفت: ۲۷۰۰خانوار در استان در اولویت احداث مسکن هستند.

وی از شناسایی هزار و ششصد خانوار برای خانه دار شدن خبر داد و افزود: تلاش داریم برای این قشر پروانه ساختمان دریافت شود.

حجت الاسلام عالیشاه از وجود هزار خانوار فاقد زمین در بین مددجویان استان خبر داد و گفت: امید است با کمک خیرین این مشکل مرتفع و خانواده‌های فاقد زمین نیز خانه دار شوند.

وی با بیان اینکه ماهانه ۵۳میلیارد تومان مستمری بین نیازمندان استان توزیع می‌شود، گفت: توانمندسازی مددجویان اولویت کمیته امداد است.

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه ۱۳هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد در استان آغاز فعالیت دارند بیان داشت: ۴۱۰ سری جهیزیه و هدیه داماد در هفته احسان و نیکوکاری به زوج‌های جوان اهدا می‌شود.

وی از توزیع  دو هزار و پانصد سبد کالا در این ایام خبر داد و افزود: همچنین طرح نذر امید، نذر قربانی با پیش بینی ۷۰۰ راس به مناسبت ولادت امام زمان (عج) را دست اقدام داریم.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: خداوند متعال را شاکریم امروز به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد اعلام کنیم در انبار امداد جهیزیه داریم، اما نوعروس در نوبت دریافت جهیزیه نداریم.

وی با بیان اینکه امسال برای کمیته امداد استان توزیع هزار و ششصد دستگاه لوازم خانگی در نظر گرفته شده بود، گفت: با همت خیرین ۹۰۰۰دستگاه لوازم خانگی تقدیم خانواده‌های نیازمند استان شد.

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به افزایش نیازمند در استان، گفت: با همراهی خیرین در بحث قرض ماندگار رتبه اول کشور را داریم و بسیاری از مشکلات نیازمندان از طریق قرض ماندگار مرتفع می‌شود.

 در این مراسم به صورت نمادین کلید چهار منزل مددجویی تحویل مددجویان استان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها