معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد؛

برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در ۷۰ نقطه استان مازندران

حجت الاسلام «درخشنده» از برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در ۷۰ نقطه استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۷۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹ - 06March 2023

برگزاری مراسم احیاء شب نیمه شعبان در ۷۰ نقطه استان مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام درخشنده معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران شامگاه یکشنبه در گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی شهر‌های مازندران که در سالن شهدای این اداره کل برگزار شد، با اعلام اینکه در بیش از ۷۰ نقطه از شهر‌های مازندران برنامه احیای شب نیمه شعبان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در حوزه رسانه هم برنامه ریزی شد که از شبکه‌های استانی و ملی برنامه‌های شاخص شهر‌های استان را پوشش تصویری دهند.

وی در ادامه به عملیات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ظرفیت‌های تبلیغی در استان بر اساس نیاز و تقاضای مساجد شناسایی و اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

حجت الاسلام درخشنده در مورد طرح ویژه مهرواره محله همدل در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و خاطر نشان کرد: طرح محله همدل بر اساس بیانیه گام دم انقلاب در ماه مبارک رمضان در شهر و روستا‌های استان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به نتایج این طرح اشاره و تصریح کرد: یک مجموعه‌ای از افراد محله با محوریت مسجد قصدشان تقویت رویکرد جهاد تببین و تبیین عملی با ایجاد شبکه کنشگران در میان مجموعه‌های مومن، تقویت امید در میان مردم از طریق حل مسئله آن‌ها، ترسیم مسیر پیشرفت مسایل جامعه با استفاده از ظرفیت‌های دینی، تعریف نقش محوری مردم در حل مسایل و سطوح دیگر است.

حجت الاسلام رمضانی رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران نیز در ادامه به برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: فعالیت‌های قرآنی در راستای طرح محله همدل، کرسی‌های جلسات تفسیر، طرح آینده روشن و طرح مردم ماه است.

وی در ادامه به طرح‌های پیش رو در عملیات رمضان افزود: هماهنگی‌های لازم با صدا و سیمای مرکز مازندران در راستای تقویت و آشنایی بیشتر با معارف قرآن در این ماه مبارک رمضان انجام شد و در حال پیگیری است.

این مسئول به شبکه سازی فعالان قرآنی در استان اشاره کرد و بیان داشت: در کنار اعزام روحانیون و مبلغین، اعزام مبلغ قرآنی در ماه مبارک رمضان در مساجد و مجالس خانگی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار