رئیس مرکز ارتباط مردمی ریاست‌جمهوری عنوان کرد:

پیگیری بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تماس با مرکز ارتباط مردمی ریاست‌جمهوری

حجت‌الاسلام صالحی گفت: بیش از سه میلیون درخواست و مطالبه توسط مردم به مرکز منتقل شده و تماس داشته‌ایم که بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار از این تماس‌ها پاسخگویی شده است.
کد خبر: ۵۷۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱ - 20February 2023

پیگیری بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تماس با مرکز ارتباط مردمی ریاست‌جمهوریبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احمد صالحی» رئیس مرکز ارتباط مردمی ریاست‌جمهوری در حاشیه حضور رئیس جمهور در این مرکز در گفت‌وگویی اظهار داشت: مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری وظیفه اصلی‌اش ایجاد ارتباط دو سویه بین مردم و دولت است و این موضوع در دولت مردمی با توجه به جایگاه اساسی که مردم دارند بیشتر از قبل مورد توجه دولت قرار دارد و آن را پیگیری می‌کند.

حجت‌الاسلام صالحی افزود: بر همین اساس تلاش کرده‌ایم که با رویکرد جدید دولت که نگاه مردم‌محوری دارد، این مرکز نقشش را پررنگ‌تر از قبل ایفا کند و در همین راستا همه ارکان دولت را اعم از اعضای کابینه و تمامی استانداران، فرمانداران و مسئولین بخش‌های مختلف نظام اجرایی دولت را پای کار مردم آوردیم و تا الآن الحمدالله این ارتباط دو سویه هم در سفر‌های استانی و هم در بحث ارتباطات مردمی محقق شده است.

رئیس مرکز ارتباط مردمی ریاست‌جمهوری، ادامه داد: بیش از سه میلیون درخواست و مطالبه توسط مردم به مرکز منتقل شده و تماسی داشته‌ایم که بالغ بر ۹۰ درصد از این موارد در پیگیری‌ها انجام شده و به نتیجه رسیده است و بقیه آن در چرخه رسیدگی و پیگیری قرار دارد و به نوعی می‌شود گفت که بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار از این تماس‌ها، پاسخگویی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از جمله سیاست‌هایی که این مرکز دارد و به عنوان سیاست اصلی خود از آن نام می‌برد؛ اقدام یا اقناع است که در این مورد یا باید کار برای آن شخصی که مطالبه کرده انجام شود و یا اینکه قانع شود که این کار اگر امکانش نیست در بحث ضوابط قانونی امکان اقدام این موضوع وجود ندارد و این موضوع جزو سیاست‌های این مرکز قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام صالحی اضافه کرد: تسهیل در دسترسی‌های مردم و همه مسئولین و همه ارکان دولت هم از شعار‌هایی بوده است که مرکز، پیگیری کرده و به همین منظور سامانه ۱۱۱ در سراسر کشور و سامانه ۶۱۳۳ در مرکز، توانسته این ارتباط راحت و سریع را برای همه مردم کشورمان برای دسترسی راحت به مسئولین ساماندهی کند و الحمدالله تا الآن هم این موضوع محقق شده است.

رئیس مرکز ارتباط مردمی ریاست‌جمهوری در ادامه، یادآور شد: از اقدامات دیگری که مرکز انجام داده است و با عنوان سیاست کلی و رویکرد خود تعریف کرده، این است که به صورت شبانه‌روزی ایفای نقش کند و سامانه‌های ما در تمام شبانه‌روز و در روز‌های تعطیل فعال و پاسخگوی مطالبات مردم باشند و مطالبات مردم را رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد: ما در بحث ارتباطات مردمی تا امروز، ۶۴۵ هزار و ۶۲۵ ملاقات، مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی ما در سطوح استانی با مردم داشته‌اند و ۲۵ هزار و ۵۲۱ تماس مستقیم از طرف مردم صورت گرفته که مدیران ما مستقیم پای خط آمده و از طریق سامانه ۱۱۱ پاسخگوی مردم بود‌اند.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به حضور وزیر ارشاد و رئیس‌جمهور در این مرکز، گفت: تا امروز ۱۷ عضو از کابینه دولت در مرکز ارتباطات مردمی حضور پیدا کرده و پاسخگوی مردم بوده‌اند که این نشان از اهتمام دولت به این موضوع دارد و همین طور حضور شخص رئیس‌جمهور در این مرکز هم از اهتمام و نگاه ویژه ایشان به این موضوع حکایت دارد و از این جهت خوشحال هستیم که از شخص رئیس‌جمهور و تمامی اعضای کابینه پای خط مردم و بحث ارتباطات بی‌واسطه با مردم قرار دارند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار