دبیر دومین کنگره ملی شهید «مصطفی نوروزی» عنوان کرد؛

برگزاری دومین کنگره شهید مصطفی نوروزی با شعار «می‌ایستیم پای ولی زمان خود»

«زاهدی» از برگزاری دومین کنگره شهید مصطفی نوروزی با شعار «می‌ایستیم پای ولی زمان خود» در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳ - 20February 2023

برگزاری دومین کنگره شهید «مصطفی نوروزی» با شعار «می‌ایستیم پای ولی زمان خود»به گزارش دفاع‌پرس از ساری، «بلال زاهدی» دبیر دومین کنگره ملی شهید «مصطفی نوروزی» امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: دومین کنگره ملی بزرگداشت شهید «مصطفی نوروزی» به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت این شهید عزیز با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگو‌های موفق دهه ۶۰ و نسل دوم انقلاب با رویکرد جوانان انقلابی و جان‌فدا و پای کار نظام و انقلاب برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ترویج گفتمان امامین انقلاب در حوزه تکریم و تجلیل از ایثارگری‌های شهدا و خانواده‌های شهدا از جمله اهداف این کنگره به شمار می‌آید، افزود: آشنایی نسل نوی انقلاب با زیست عفیفانه و زیست شهیدانه شهدای عزیز نیز از اهداف است.

زاهدی ادامه داد: همایش بزرگ پهلوانان اخلاق‌مدار در رشته‌های رزمی و دفاع شخصی و کنگره ملی شعر «مروارید عمان» از برنامه‌های جانبی این کنگره است.

این مسئول با اشاره به ابعاد شخصیتی حقیقی و حقوقی و بُعد مذهبی شهید گفت: این شهید عزیز از فعالان فرهنگی در برگزاری یادواره‌های شهدا و کاروان «زیر سایه خورشید» و همچنین از نخبگان ورزشی رزمی و مددکار اجتماهی و جهادگر بودند.

زاهدی با بیان اینکه پدر بزرگوار این شهید عنوان کرد: یک فرزندم را در راه انقلاب اسلامی فدا کردم و این توقع را از مجموعه ستاد دارم که از این ظرفیتی که من به جامعه ایران اسلامی تقدیم کردم برای حفظ و انسجام و تقویت نسل برای آینده انقلاب استفاده شود.

وی با بیان اینکه کنگره شعر «مروارید عمان» اقتباس از محل شهادت شهید «مصطفی نوروزی» است، گفت: هر سال یک نامواره برای کنگره داریم و سال قبل با عنوان «امنیت این حزم با ماست» بوده و امسال نیز با عنوان «می‌ایستیم پای ولی زمان خود» مزیّن شده است.

این مسئول با عنوان اینکه آزادسازی یک زندانی به نیابت از شهید عزیز، رونمایی از اپلیکیشن مجازی در بستر وب، ساخت یک سرود و رونمایی از دو کتاب با موضوع این شهید عزیز از برنامه‌های این کنگره به شمار می‌آید، افزود: اختتامیه دومین کنگره شهید «مصطفی نوروزی» شب سه‌شنبه دوم اسفند در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها