سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح در سراسر کشور برگزار کرد؛

جشن ازدواج آسان ۳۳۰ زوج جوان از فرزندان بازنشستگان نیرو‌های مسلح

همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام،۳۳۰ زوج جوان از فرزندان بازنشستگان نیرو‌های مسلح در مراسم جشن ازدواج آسان در ۳۱ استان کشور شرکت کرده و آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.
کد خبر: ۵۷۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ - 21February 2023

جشن ازدواج آسان ۳۳۰ زوج جوان از فرزندان بازنشستگان نیرو‌های مسلحبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) ۳۳۰ زوج جوان از فرزندان بازنشستگان نیرو‌های مسلح به همت سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح در مراسم جشن ازدواج آسان در ۳۱ استان کشور شرکت کردند و آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیام ویژه‌ای که در این مراسم قرائت شد، گفت: زندگی مشترک عرصه مهرورزی، وفاداری، گذشت و ایثار بی دریغ است که با قناعت، تلاش و صبر بر مشکلات و کاستی‌ها و پرهیز از تجملات بر زیبایی آن افزوده می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جشن ازدواج آسان و ضرورت ترویج این سنت حسنه و تسهیل هر چه بیشتر شرایط و مقدمات ازدواج برای جوانان گفت: تفاهم و همدلی بر مبنای اخلاق و احترام و جاری ساختن سبک زندگی اسلامی از ابتدای شروع زندگی مشترک از مهمترین عوامل بروز و تداوم زندگی موفق است.

وی همچنین با بیان اینکه ازدواج، موجب رشد زن و مرد می‌شود گفت: ازدواج آرامش و انس ایجاد می‌کند و پرورش نسل سالم و صالح، تقویت روح خداباوری و اطاعت از پروردگار در اولاد، مراقبت زن و مرد از یکدیگر و تقویت حس مسئولیت پذیری از محسنات ازدواج است.

سردار سرتیپ دوم محمدرضا گودرزی رئیس سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح و حجت الاسلام و المسلمین ایزدی رییس اداره عقیدتی سیاسی ساتا نیرو‌های مسلح نیز در سخنان کوتاهی ضمن آرزوی خوشبختی همراه با تعالی و سعادت و آرامش برای زوج‌های جوان و تقدیر از همه عوامل برگزاری این جشن ازدواج آسان، آغاز زندگی مشترک این عزیزان را تبریک گفتند.

سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح در راستای کمک به سنت حسنه ازدواج و تحکیم خانواده و تشویق و ترغیب جوانان به تشکیل خانواده، طرح ازدواج‌های آسان (طرح طا‌ها) را به عنوان یکی از طرح‌های تحولی سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح در سال ۱۴۰۱ عملیاتی نمود که با استقبال کم نظیر خانواده‌های بازنشتگان نیرو‌های مسلح و زوج‌های جوان مشمول این طرح روبرو شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار