استاندار خوزستان:

جامعه پزشکی ما در تمامی عملیات‌ها حضور پررنگی داشته و همواره در کنار رزمندگان بودند

حسینی محراب گفت: در دوران دفاع مقدس پزشکان، پرستاران و امدادگران ما در تمامی عملیات‌ها حضور پررنگی داشته و همواره در کنار رزمندگان بودند. پزشکان ما در عرصه مقاومت هم همواره با جان خود همه چیز را معنا کردند.
کد خبر: ۵۷۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷ - 21February 2023

جامعه پزشکی ما در تمامی عملیات‌ها حضور پررنگی داشته و همواره در کنار رزمندگان بودند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «سیدعلی اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان امروز در اولین یادواره شهدای جامعه پزشکی خوزستان که در محل دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد اظهار داشت: برگزاری چنین یادواره‌ای هر چند دیر ولی بسیار ارزشمند است و جا دارد از بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تشکر کنم.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم با تأسی از شهیدان، رهرو خوبی برای آن‌ها باشیم افزود: در این برهه صیانت از نظام و حفظ دستاوردهای شهدا بسیار مهم است و امیدوارم بتوانیم با تلاش و جدیت خود، آرمان‌های والای شهیدان را محقق کنیم.

استاندار خوزستان گفت: در دوران دفاع مقدس پزشکان، پرستاران و امدادگران ما در تمامی عملیات‌ها حضور پررنگی داشته و همواره در کنار رزمندگان بودند. پزشکان ما در عرصه مقاومت هم همواره با جان خود همه چیز را معنا کردند.

حسینی محراب یادآور شد: امروز بعد از این همه سال، انقلاب ما در سطح جهان سربلند است و پزشکان ما در جهان شناخته شده هستند.

اولین یادواره شهدای جامعه پزشکی استان خوزستان با حضور خانواده معظم و معزز شهدا، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز و هیأت رئیسه، مقامات استانی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها