رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

جغرافیای خوزستان معراج شهدا است

علی اکبری گفت: جغرافیای خوزستان و اهواز منطقه معراج شهدا است و خوبان بسیاری در این منطقه به لقاء الله پیوستند لذا امیدوارم که این منطقه بتواند نقش خود را در حیات طیبه کشور ایفا کند.
کد خبر: ۵۷۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱ - 21February 2023

جغرافیای خوزستان معراج شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدجواد حاج علی اکبری» رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور امروز در اولین یادواره شهدای جامعه پزشکی استان خوزستان که در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد اظهار داشت: هر جا که سفره پربرکت یاد شهیدان برقرار باشد آنجا محل توزیع عنایات و ارزاقی است که سفره دار آن، شهدا هستند.

وی افزود: کسانی که پشت سر شهدا حرکت می‌کنند قطعا مورد عنایت خداوند قرار خواهند گرفت و شهدا آنها را پشتیبانی می‌کنند تا این راه را با قوت بیشتری ادامه دهند.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: شیطان دائما به دنبال دلسرد کردن کسانی است که در مسیر حق حرکت می‌کنند تا آنها را از مسیر خارج کند اما شهدا در یک چنین مواقعی به فریادمان می‌رسند.

علی اکبری با بیان اینکه شهدا به راه جهاد و شرف که راه سعادت است هدایت شدند، افزود: آنها غیر از الگو و اسوه بودن، با افرادی که میراث دارشان هستند زندگی کرده و آنها را تنها نمی‌گذارند.

وی متذکر شد: جغرافیای خوزستان و اهواز منطقه معراج شهدا است و خوبان بسیاری در این منطقه به لقاء الله پیوستند لذا امیدوارم که این منطقه بتواند نقش خود را در حیات طیبه کشور ایفا کند اگرچه هر ساله جوانان ما در قالب کاروان‌های راهیان نور رهسپار خوزستان شده و از زیارت یادمان های شهدا بهره‌مند می‌شوند.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور تصریح‌کرد: خوشبختانه جامعه پزشکی ما دارای یک روحیه جهادی است و قطعا ادامه راه شهیدان را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها