معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز قدرت جهان اسلام است

حجت الاسلام «درخشنده» گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز قدرت اسلامی و ظهور حضرت منجی عالم بشریت است.
کد خبر: ۵۷۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷ - 21February 2023

انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز قدرت اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «علی اکبر درخشنده» معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران شب سه شنبه در جلسه دوم آل یاسین به مناسبت ماه شعبان با اظهار اینکه ماه شعبان ماه دعاست و باید به این ماه ویژه نگریست، اظهار داشت: نباید از قدر ماه شعبان غفلت کرد، چراکه این ماه بافضیلت بوده و روز‌های آماده باش برای ورود به ماه رمضان است.

این مسئول با اظهار اینکه انتظار فرج انتظار قدرت اسلام است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز قدرت اسلامی و ظهور حضرت منجی عالم بشریت است.

حجت الاسلام درخشنده با عنوان اینکه شهیدان زنده هستند، زیرا معیار حیات و ممات در قرآن کریم متفاوت است، ادامه داد: شهدا حق شفاعت دارند و قدرت شهید با شهادت الهی می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اظهار اینکه در فتنه‌های آخر الزمانی ملت ایران پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند، بیان کرد: کسی که خدا را شناخت در وی گمراهی راه ندارد و شهدا این گونه بوده‌اند.

حجت الاسلام درخشنده با اشاره به فریضه جهاد تبیین اذعان داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین واجب فوری و قطعی است و یکی از نتایج انقلاب اسلامی تربیت جوانانی است که در دفاع مقدس و دوران کنونی پای انقلاب و نظام اسلامی ایستادگی کردند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی قدرت‌های غربی و متفقین شاه کشور را نادیده می‌گرفتند و امروز به برکت انقلاب اسلامی و به کمک ایران کریدور شمال - جنوب ایجاد شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار