فرمانده فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

بررسی لایحه مبارزه با مواد مخدر با قید فوریت در مجلس

سردار رادان گفت: با دستور رئیس جمهور و پس از بررسی لایحه مبارزه با مواد مخدر توسط دستگاه‌های متولی با قید فوریت در مجلس رسیدگی خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۳ - 22February 2023

بررسی لایحه مبارزه با مواد مخدر با قید فوریت در مجلسسردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص تعیین تکلیف لایحه‌ای درباره برطرف کردن خلاءهای قانونی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در آخرین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر رئیس جمهور کشورمان دستور داد در زمانی مشخص و به صورت ضربتی سازمان متولی این لایجه را بررسی کند.

سردار رادان اضافه کرد: پس از بررسی توسط سازمان مربوطه این لایحه در مجلس با قید فوریت بررسی و به تصویب خواهد رسید.

به گزارش دفاع‌پرس، فرمانده کل انتظامی کشور در روزهای گذشته در همایش روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: تقویت و توسعه اطلاعاتی باید از مرزها به آن سوی مرزها توسعه پیدا کند و مبارزه با قاچاق مواد مخدر صرفا به مرزهای کشور برنگردد و باید طرح‌های اجرایی در این حوزه داشته باشیم.

وی ادامه داد: دست‌اندرکاران تولید و توزیع مواد مخدر نباید سرزمینی را برای خودشان امن بدانند که تا به مرز بیایند و ما مبارزه را در داخل کشور انجام دهیم.

فرمانده فراجا افزود: امروز ارتباطات خوبی با کشورهای هدف داریم و باید این ارتباط در راستای توسعه دیپلماتیک گسترش پیدا کند.

‌سردار رادان با بیان اینکه ما با افتخار در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر شهید تقدیم‌ می‌کنیم، گفت: امروز باید تهدیدی برای قاچاقیان مواد مخدر باشیم و برنامه عملیاتی داشته باشیم.

فرمانده فراجا گفت: باید اموال قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و به آن‌ها ضربه وارد کنیم.

سردار رادان با بیان اینکه سالیانه چند تن‌ مواد مخدر کشف می‌شود، اظهار داشت: باید دغدغه مردم در جامعه درخصوص مواد مخدر کاهش پیدا کند؛ امروز مردم از حضور معتادین متجاهر در جامعه ناراحت هستند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار