تولیت حرم مطهر شاهچراغ:

«وصال خونین» به روشنگری در خصوص حمله به حرم مطهر می‌پردازد

حجت‌الاسلام «کلانتری» گفت: کتاب وصال خونین با هدف روشنگری و همچنین مستندنگاری حمله تروریستی به حرم مطهر، در سه بخش تهیه و توسط معاونت علمی، آموزشی و پژوهشی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام، تألیف شده است.
کد خبر: ۵۷۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳ - 22February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، حجت‌الاسلام «ابراهیم کلانتری»، تولیت حرم مطهر شاهچراغ امروز در مراسم رونمایی از تابلو شهدای حرم مطهر و آیین رونمایی از کتاب وصال خونین که با موضوع گزارش مستند حمله تروریستی به این بارگاه منور انجام شد اظهار داشت: این کتاب با هدف روشنگری و همچنین مستندنگاری حمله تروریستی به حرم مطهر، در سه بخش تهیه و توسط معاونت علمی، آموزشی و پژوهشی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام، تألیف شده است.

وی افزود: بخش نخست کتاب وصال خونین، شامل موضوعات «درنگی در مفهوم زیارت، جایگاه زیارت در فرهنگ ایرانی اسلامی، شخصیت و فضایل اخلاقی حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام، سلفی‌گری و سیر تاریخی آن و جریان‌های تکفیری معاصر است.

کلانتری گفت: عناوین بخش دوم این کتاب، شامل شرح واقعه حمله تروریستی، بازگویی واقعه از زبان شاهدان عینی، نقشه مسیر حرکت تروریست در حرم مطهر پس از حمله، مراسم تشییع شهدا در شیراز و مشهد مقدس، مراسم بزرگداشت شهدا از طرف دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سایر برنامه‌ها و معرفی شهداء است.

این مقام مسئول ادامه داد: سومین بخش از کتاب وصال خونین، به واکنش شخصیت‌ها، نهادها، سازمان‌ها و مقامات داخل و خارج از کشور به این حمله تروریستی اختصاص دارد و صفحات انتهایی این کتاب نیز شامل تصاویر حمله تروریستی به حرم مطهر است و این کتاب در 143 صفحه، توسط انتشارات شاهچراغ (ع) منتشر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار