ما متحدیم/ دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

امام زمان را در میان سربازانش بجوی+ فیلم

اگر در جست‌وجوی امام زمان (عج) هستی، او را در میان سربازانش بجوی.
کد خبر: ۵۷۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۴ - 24February 2023

گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس: حال و هوایی که این روز‌ها در پادگان دوکوهه حاکم شده، همان حال و هوای دوران دفاع مقدس است. ساختمان‌های دوکوهه دوباره میزبان یاران آخرالزمانی صاحب‌الزمان (عج) است؛ میدان صبحگاه پادگان و حسینیه حاج همت هم همینطور؛ آری! دیگر غربت در «خانه عشق» حاکم نیست.

امام زمان را در میان سربازانش بجوی+ فیلم

اگر کسی نداند، می‌پندارد که دوکوهه همه‌چیز را از یاد برده است؛ اما در و دیوار، ساختمان‌ها و راهرو‌ها بر سرجای خویش باقی است و عده‌ای از دوستدارانش آمده‌اند تا گمشده خویش را در آن‌جا بجویند؛ سپاهیان محمد (ص) را می‌گویم، همان‌هایی که در گردان‌های حبیب و انصار و مقداد و ابوذر، شهادت و ذوالفقار و میثم بودند. گردان‌هایی که به قول سید شهیدان اهل قلم، «اگر به چشم حقیقت بنگری، بجز آنان را که از ایمان نصیبی هست در تیرگی خواهی دید» و اینچنین، «سپاه نور» برای این مردان خدا عجب نام مناسبی است.

اگر می‌خواهی درباره «سپاه نور» بدانی، شهید سید مرتضی آوینی گفته است: «این نور ولایت حقه آل محمد است که از وجود آنان ساطع است و راه شیری کهکشان را به سوی قبله هموار ساخته» و به تعبیر او «اگر در جست‌وجوی امام زمان هستی، او را در میان سربازانش بجوی».

انتهای پیام/ ۱۱۳

نظر شما
پربیننده ها