ما متحدیم/ یادداشت

دو کوهه، نشانی از صبر و ایمان

دو کوهه و دوکوه صبر ومقاومت، باز دوکوهه و دوکوه نسل راست قامتان دفاع مقدس و نسل جوانان عصر حاضر، با عزم راسخ برای اتصال این انقلاب با پرچمداری امام خامنه‌ای به انقلاب مهدوی (عج) فرا می‌خواند.
کد خبر: ۵۷۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۹ - 25February 2023

دو کوهه، نشانی از صبر و ایمانگروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس ـ کیوان ثالثی؛ زمین دوکوهه متبرک به قدوم رزمندگانی است که به جرقه زیر پای آنان خداوند قسم خورده. آن هنگام که برای دویدن آمادگی رزم به زیرپای‌شان کوبیده می‌شد و برای شتافتن به سوی رزم و نماز و راز و نیاز و رمز عملیات، صدای آهنگ آن نواخته می‌شد؛ و فضای آن صدای ملکوتی جیوش اسلام طنین‌انداز بود و بر فراز آن ملائک در طیران بوده و بال خود را گسترانده و به استقبال و گلچین شهدای آینده آمده بودند و آنان را تا خطوط نبرد مشایعت کرده و لحظه شهادت‌شان به آسمان بالا می‌بردند؛ و در بعد از عملیات که به دوکوهه باز می‌گشتند، جای خالی آنان با مداحی «ای از سفر برگشتگان کو شهیدانتان» عرق شرم را جاری می‌ساخت.

و اینک بعد از سه و نیم دهه زمین دوکوهه زمان را در نوردیده و با حضور جاماندگان غافله عشق و ایثار با طی مسافت تقریبی هفتصد کیلومتری، عجین یافته با باز گشت شهدای بهشتی طیران زایر حرم حسینی، عطر متبرک شهدا را مضاعف بر مشام رساند و ما را به تداوم مقاومت و پایداری ان عصر فرا می‌خواند.

باز دو کوهه و دوکوه صبر ومقاومت، باز دوکوهه و دوکوه نسل راست قامتان دفاع مقدس و نسل جوانان عصر حاضر، با عزم راسخ برای اتصال این انقلاب با پرچمداری امام خامنه‌ای به انقلاب مهدوی (عج) فرا می‌خواند. سربازان خامنه‌ای به انتظار ظهور صف کشیده اند و بهوش و بگوش ندای انا المهدی زدیوار کعبه اند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها