ما متحدیم/ معاون روابط عمومی سپاه کربلا:

قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی در مازندران آغاز بکار کرد

«ابراهیمی گتابی» از راه اندازی قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی در استان مازندران خبر داد، گفت: این قرارگاه با موضوع اعزام راهیان نور در قالب جشنواره رسانه در راهیان نور از امروز آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۵۷۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ - 25February 2023

قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی در مازندران آغاز بکار کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «علی ابراهیمی گتابی» معاون روابط عمومی سپاه کربلا امروز در نشست خبری ستاد راهیان نور استان مازندران از راه اندازی قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی در استان خبر داد و اظهار داشت: این قرارگاه از سال ۹۶ با هدف تولید هوشمند و توزیع هدفمند با موضوع اعزام راهیان نور در استان شروع به فعالیت کرد.

وی افزود: راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور محسوب می‌شود و استان مازندران با اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی در این عملیات فرهنگی نقش ارزنده‌ای ایفا می‌کند.

ابراهیمی گتابی با اشاره به اهمیت رسانه در راهیان نور ادامه داد: رسانه‌ها بازوان رسانه‌ای در انتقال فرهنگ و مفاهیم دفاع مقدس هستند.

این مسئول با اشاره به فعال شدن ستاد تسهیلات سفر نوروزی، توجه مسئولین به گردشگری جنگ را ضروری دانست و گفت: خیلی از مظاهر اقتدار ما در مناطق عملیاتی است و باید فرهنگ و مفاهیم اصلی را از طریق این اردو‌ها به جامعه منتقل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها